reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: komunikacja w firmie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu komunikacja w firmie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące komunikacja w firmie.

Jak przygotować się do spotkania biznesowego

Aktualizacja: 25.01.2016

Do spotkania biznesowego należy się odpowiednio przygotować, bowiem im mniej jesteśmy przygotowani, tym większy stres. Kilka wskazówek - jak poradzić sobie ze stresem i wypaść dobrze na spotkaniu z potencjalnym partnerem biznesowym lub szefem. »

Praca w korporacji - jak się w niej odnaleźć

Aktualizacja: 15.12.2015

Praca w korporacji rządzi się swoimi regułami. Z jednej strony jest to możliwość rozwoju, z drugiej duża dynamika pracy, która wywołuje stres czy napięcie. Jak się odnaleźć w dużej firmie? »

Kiedy pracownik może odmówić wykonania polecenia służbowego?

Aktualizacja: 02.11.2015

Jednym z podstawowych obowiązków pracownika jest wykonywanie poleceń pracodawcy. Zdarzają się sytuacje, że trzeba będzie powiedzieć "nie". Jak i kiedy odmawiać szefowi, aby zachować dobre relacje i nie narazić się na nieprzyjemności? »

10 sposobów na wynegocjowanie podwyżki

Aktualizacja: 19.08.2015

Rozmowa o pieniądzach może być bardzo stresująca. Można się jednak do takiego zadania dobrze przygotować i osiągnąć zamierzony sukces, w tym przypadku - podwyżkę. Poniżej 10 zasad, dzięki którym wynegocjujemy podwyżkę. »

Inwestycja w naukę języków obcych dla pracowników

Aktualizacja: 19.05.2015

Inwestycję w naukę języków obcych dla pracowników praktykuje tylko połowa badanych menadżerów. Tymczasem znajomość języków obcych to kluczowa umiejętność w komunikacji z partnerami i klientami firmy. »

Jak podnieść efektywność wynagradzania?

Aktualizacja: 26.02.2015

Temat wynagrodzeń budzi wiele emocji i powszechne zainteresowanie zarówno pracowników, dla których stanowi główną korzyść z pracy, jak i samych pracodawców z uwagi na wysoki koszt, jaki stanowią wynagrodzenia w kosztach operacyjnych przedsiębiorstwa, sięgając nawet 85 proc. »

Jak komunikować wynagrodzenia?

Aktualizacja: 16.01.2015

Komunikacja wynagrodzeń powinna stanowić jeden z obszarów prowadzonej w firmie komunikacji wewnętrznej. Aby była ona efektywna i użyteczna z punktu widzenia przedsiębiorstwa, konieczne jest przyjęcie odpowiedniej strategii komunikacji wynagrodzeń. »

Rywalizacja pracowników - kradzieże pomysłów

Aktualizacja: 05.05.2015

Pracodawcy cenią u pracowników zaangażowanie i kreatywność. Rywalizacja pracowników doprowadza więc czasami do kradzieży pomysłów. Jak poradzić sobie w sytuacji, gdy współpracownik przedstawia twój pomysł jako autorski? »

Wolontariat pracowniczy korzyścią dla pracodawcy

Aktualizacja: 22.12.2014

Wolontariat pracowniczy przynosi korzyści nie tylko ludziom potrzebującym, ale również pracownikom i pracodawcom. Pracownik, który brał udział w projekcie potrafi lepiej pracować w grupie oraz rozwija umiejętności komunikacyjne. »

Znaczenie szacunku do pracownika

Aktualizacja: 15.12.2014

Pracownicy niezadowoleni z pracy szukają innych miejsc zatrudnienia, a przy tym opowiadają innym o warunkach pracy i płacy funkcjonujących w firmie. Warto zapoznać się z wynikami badania Harvard Business School, według których ponad 70 proc. kryzysów medialnych to efekty doniesień byłych bądź aktualnych pracowników. Jakie zatem jest znaczenie szacunku do pracownika? »

Open space - wady i zalety

Aktualizacja: 13.10.2014

Open space ma swoje wady i zalety. Pracownicy wykonujący pracę w biurze o otwartej przestrzeni mogą łatwiej się ze sobą porozumiewać, co może wpłynąć pozytywnie na integrację zespołu. Z drugiej strony może ucierpieć na tym efektywność pracowników. Niektórzy nie potrafią pracować w takich warunkach w skupieniu. »

Niezdrowe współzawodnictwo w pracy

Aktualizacja: 24.09.2014

Podstawą zdrowej atmosfery w pracy są uczciwe relacje ze współpracownikami i przełożonymi. Czasami jednak zdarzają się sytuacje, które komplikują życie zawodowe, a w niektórych osobach wyzwalają nieznane dotąd instynkty. O jakich ludziach mowa? »

Onboarding czyli powitanie nowego pracownika

Aktualizacja: 15.09.2014

Powitanie nowego pracownika w firmie jest bardzo ważne. Wpływa na późniejszą efektywność, wydajność pracy i zaangażowanie pracownika. Może także przyczynić się do zmniejszenia stresu zawodowego. »

Employer branding jako wyzwanie organizacji

Aktualizacja: 25.08.2014

Employer branding, czyli tworzenie wizerunku marki odpowiedzialnej i społecznie pożądanej, nie jest łatwym zadaniem, ale na pewno opłacalnym. Coraz więcej firm dostrzega związek między strategicznym kształtowaniem wizerunku pracodawcy a pozyskiwaniem najlepszych pracowników. »

Jak negocjować podwyżkę?

Aktualizacja: 14.08.2014

Rozmowy o pieniądzach nie należą do łatwych. Gruntowne przygotowanie do negocjacji pensji okaże się nieocenione, gdy przekraczając próg gabinetu szefa dopadnie nas stres. Należy się zastanowić: co chcemy uzyskać? Czy zależy nam wyłącznie na podwyżce pensji, czy zadowoleni będziemy z uzyskania dodatkowych benefitów? Jak poprowadzić rozmowę, by szef nie powiedział „nie”. »

reklama

POLECANE

reklama

KORONAWIRUS A PRAWO PRACY

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Wszystko co musisz wiedzieć o PPK

reklama

Eksperci portalu infor.pl

GP People sp. z o.o. sp.K.

Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama