Co zrobić, by zebrania firmowe nie były nudne
REKLAMA
Nudne i bezowocne zebrania to dość powszechna praktyka wśród zarządzających, a na domiar złego przyzwyczailiśmy się do myśli, że tak musi być. W początkach mojej kariery menedżerskiej sama testowałam wytrzymałość swojego zespołu cotygodniowymi długimi spotkaniami, podczas których dyskutowaliśmy o wszystkim i wychodziliśmy z niczym, po to, aby za tydzień porozmawiać o tym samym. Z informacji od moich klientów wynika, że taka postawa nie jest odosobniona. Niektórzy z nich idą w stronę bezproduktywnych dyskusji, inni komunikują swoim podwładnym decyzję i nie zostawiają miejsca na rozmowę, a jeszcze inni - podobnie do Ciebie - ucinają dyskusję w obawie przed konfliktem. Na szczęście zebrania nie muszą być nudne, a przeciwnie - mogą być pasjonujące, jeśli poradzimy sobie z trzema podstawowymi problemami: brakiem celu, brakiem napięcia i brakiem struktury.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat
REKLAMA