W jaki sposób planować i organizować pracę
REKLAMA
ODPOWIEDŹ
Obok motywowania i kontrolowania, planowanie i organizowanie to klasyczne funkcje zarządzania. Planowanie to podejmowanie decyzji o działaniach, które mają zbliżyć nas do zamierzonego celu, natomiast organizowanie obejmuje wszelkie strategie przedsiębiorstwa, pozwalające nam te cele osiągać i tworzyć organizację. Obie funkcje możemy więc analizować pod kątem przedsiębiorstwa jako całości, lecz także pod kątem indywidualnych preferencji i zachowań każdego pracownika. Zarządzanie firmą nie jest zazwyczaj czynnikiem od nas zależnym, jednak głęboko wpływającym na nasze działania, warto więc wymienić elementy budujące wspólny sukces, a są to:
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat