Jak udzielać negatywnej informacji zwrotnej?
REKLAMA
Informacja zwrotna to integralna część komunikacji międzyludzkiej. Spotykamy się z nią w wielu codziennych sytuacjach. Każda reakcja otoczenia na nasze zachowanie, na to, co i jak mówimy, jest informacją zwrotną. Feedback jest bardzo cenny w sytuacjach, podczas których rozmawiamy o wynikach pracy. Celem informacji zwrotnej jest dostarczenie wiedzy na temat zachowania i działania w taki sposób, aby odbiorca zachował pozytywny stosunek do siebie i do tego, co robi.
Jakie zatem cechy powinna mieć informacja zwrotna, by była konstruktywną informacją, a nie bezużyteczną paplaniną?
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat