Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu choroba pracownika. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące choroba pracownika.
Aktualizacja: 31.05.2017
Ustalenie podstawy wymiaru wynagrodzenia chorobowego wbrew pozorom nie jest łatwym zadaniem, w szczególności, gdy zachoruje nowo zatrudniony pracownik. Jak w takim przypadku poprawnie wyliczyć podstawę wymiaru? »
Jak ustalić wynagrodzenie, gdy pracownik choruje 30 dni w miesiącu liczącym 31 dni
Aktualizacja: 15.09.2016
Pracownik przebywał przez 30 dni w miesiącu mającym 31 dni na zwolnieniu lekarskim z powodu choroby. Jak ustalić wynagrodzenie, jeżeli jeden dzień świadczył pracę lub ten jeden dzień miał wolny w związku z rozkładem czasu pracy? »
Choroba i inne nieobecności w trakcie miesiąca a wynagrodzenie
Aktualizacja: 02.09.2016
Pracownik może w jednym miesiącu być nieobecny z wielu powodów, np. z powodu choroby, urlopu okolicznościowego, wypoczynkowego. Wszystkie nieobecności muszą być prawidłowo rozliczone i wypłacone. Jak więc obliczyć wynagrodzenie, jeżeli pracownik w trakcie miesiąca miał różne nieobecności? »
Jak obliczyć wynagrodzenie za miesiąc, w którym pracownik chorował i był na urlopie wypoczynkowym
Aktualizacja: 21.06.2016
Pracownik przez większą część miesiąca przebywał na urlopie wypoczynkowym, a następnie na zwolnieniu lekarskim z powodu choroby. Jak wyliczyć wynagrodzenie, w którym zatrudniony nie świadczy pracy? »
Wniosek o odroczenie składek za XI