Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu budowanie wizerunku. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące budowanie wizerunku.
Studium przypadku - strategia employer branding w eurobanku
Aktualizacja: 07.06.2011
W eurobanku zdecydowano się w 2008 roku na zbudowanie nowej strategii wizerunkowej, której celem było pokazanie firmy od środka, jej pracowników, miejsc pracy oraz przekonanie kandydatów, że standy w centrach handlowych nie są jedynym rodzajem placówek, w jakich jest proponowana praca w charakterze doradcy klienta. Do kampanii zaangażowano samych pracowników. »
Na blogu i przy kawie czyli kształtowanie wizerunku firmy konsultingowej – opis praktyki
Aktualizacja: 22.07.2010
W dziedzinie employer brandingu w PricewaterhouseCoopers w ciągu ostatniego roku zaszło kilka znaczących zmian. Firma postanowiła bardziej zacieśnić więzi z kandydatami, którzy przeszli selekcję, wprowadziła nowe elementy w komunikacji wewnętrznej z aktualnymi pracownikami, a dla potencjalnych kandydatów przygotowała film na YouTube, blog firmowy i nowe narzędzie Wirtualny Tydzień Pracy. »
Dostosowanie dokumentacji pracowniczej do nowych zasad