Jak korzystać z portali społecznościowych w rekrutacji?
REKLAMA
Portale społecznościowe o profilu profesjonalnym są cennym źródłem informacji o kandydatach, chętnie wykorzystywanym przez pracodawców w rekrutacjach. I to zarówno przez firmy doradztwa personalnego, jak i przez bezpośrednio zainteresowanych rekrutacją. Osoby zamieszczające swoje profile na takich portalach w ogromnej większości przypadków spodziewają się kontaktów ze strony potencjalnych pracodawców, nie będą więc zazwyczaj zaskoczeni taką ofertą, choć oczywiście mogą nie być w danej chwili zainteresowani zmianą. Co do tego, czy wypada, czy też nie, zwracać się bezpośrednio do kandydatów – znam wiele dobrych firm, w których menedżerowie personalni nie mają z tym żadnego problemu. Jednak, z drugiej strony, tak jak w przypadku bezpośredniego telefonu z ofertą pracy do osoby z konkurencji, lepiej jest czasami wykorzystać w tym celu pośrednika, jakim może być firma doradztwa personalnego.
Nie ma Cię w sieci, nie istniejesz
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat