Na blogu i przy kawie czyli kształtowanie wizerunku firmy konsultingowej – opis praktyki
REKLAMA
PricewaterhouseCoopers dba o wizerunek dobrego pracodawcy wśród potencjalnych kandydatów, swoich obecnych pracowników oraz byłych pracowników, którzy też są dla przedsiębiorstwa ważni. Jednak – jak każdy system – również promocja wizerunku pracodawcy wymaga co pewien czas przeglądu i odświeżenia. Takiej rewitalizacji nie sprzyjał jednak okres koniunktury.
Paradoksalnie więc trudny czas kryzysu sprawił, że firma miała okazję przyjrzeć się wszystkim swoim działaniom w zakresie budowania swojego wizerunku jako pracodawcy. Dzięki tej analizie – przeprowadzonej w 2009 r. – oceniono, że dotychczasowe działania nie były prowadzone w sposób kompleksowy.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat