Czy można pracowników uczynić rzecznikami firmy w sieci?
REKLAMA
Podczas różnych konferencji poświęconych employer brandingowi czy tematyce HR dużo się mówi o zaangażowaniu pracowników. Nawet jednym z podstawowych pytań w badaniach zaangażowania jest pytanie, „Czy poleciłbyś pracę w naszej firmie swoim znajomym?”. I oczywiście taka chęć polecania to dobry znak – świadczy, że pracownicy identyfikują się z firmą albo uważają, że praca w niej jest bardzo przyjemna – aż chcieliby się podzielić tym szczęściem z ludźmi, których lubią. A jednak zarówno doradcy personalni, jak i przedstawiciele działów HR ostrzegają: Nic na siłę.
Łatwo sobie wyobrazić sytuację, że szef prosi pracownika o wpisy promujące firmę jako dobre miejsce pracy. Usłyszał gdzieś, jaką potęgą są dziś social media i wydaje mu się naturalne, że pracownik powinien działać na rzecz firmy. Na przykład po godzinach w domu rozgłaszać na Facebooku, jak to fajnie pracować w korporacji X.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat