Kochana personalna czyli jak dbać o wizerunek działu HR
REKLAMA
Trudno mówić o pozytywnym wizerunku działów HR wśród innych pracowników. Wyniki badania „Barometr HR 2008” przeprowadzone przez Benefactor Group wspólnie z portalem GazetaPraca.pl pokazują, że tylko 16 proc. badanych uważa, że działy personalne zajmują się strategicznym zarządzaniem kapitałem ludzkim. 11 proc., że odgrywają istotną rolę w procesie zmian w organizacji. Brak informacji na temat szerszej roli działów HR sprawia, że pracownicy nie wiedzą często, czym, oprócz pracy związanej z obsługą kadr, zajmują się haerowcy.
Jak jest?
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat