REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Akta osobowe pracownika w 2025 roku powinny składać się z 5 części. Co zawierają poszczególne części akt osobowych? Jak według rozporządzenia należy prowadzić dokumentację pracowniczą? W której części znajduje się świadectwo pracy?
W niektórych firmach pracownicy spędzają długie lata, w innych ich rotacja jest wysoka i wydaje się niezrozumiała. Skąd wynika różnica? Sprawne zarządzanie rotacją może znacząco wpłynąć na koszty firmy i jej sukces. Poniżej przedstawiam szczegółowe przyczyny rotacji oraz działania, które pomagają ją zmniejszyć
Dokumentacja pracownicza - jak ją prowadzić? To problem wielu przedsiębiorców, pracodawców i kadrowych. Pytań jest wiele: co to jest dokumentacja pracownicza? Jakie są dokumenty pracownicze? Co musi być w aktach osobowych pracownika? Jaka kara za nieprowadzenie dokumentacji pracowniczej? Kiedy pracodawca niszczy dokumentację pracowniczą?
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA