| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: komunikacja w firmie/zespole

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu komunikacja w firmie/zespole. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące komunikacja w firmie/zespole.

Jak pozytywnie przejść okres próbny w pracy

Aktualizacja: 14.09.2016

Okres próbny to czas, który pozwala pracodawcy na sprawdzenie czy pracownik jest odpowiednim kandydatem na dane stanowisko, a pracownikowi na sprawdzenie, czy decyzja o świadczeniu pracy u pracodawcy była słuszna. Jak wywrzeć dobre wrażenie i pozytywnie przejść okres próbny? »

W jaki sposób narzędzia wspierają budowanie zespołów?

Aktualizacja: 07.09.2016

O tym, jak ważna i trudna zarazem jest praca zespołowa, wie chyba każdy z nas. W zespole trzeba umieć pracować, ale zanim zacznie się kształtować odpowiednie kompetencje zapewniające właściwą współpracę, zespół trzeba zbudować. Każdy manager wie, że nie jest to łatwe. Jak skutecznie budować zespół za pomocą narzędzi? »

Nowoczesne narzędzia HR a komunikacja wewnętrzna w firmie

Aktualizacja: 05.02.2016

Rola komunikacji jest niezwykle ważna w każdej społeczności. W środowisku pracowniczym tym bardziej, zwłaszcza jeśli mowa o realizacji wspólnie wyznaczonych celów i osiąganiu zamierzonych efektów. W komunikacji wewnętrznej firmy chodzi nie tylko o swobodny przepływ informacji, ale przede wszystkim o budowanie zaangażowania pracowników. Nie można jednak zapomnieć, z jaką społecznością pracowniczą mamy obecnie do czynienia. To społeczność nastawiona na komunikację, przede wszystkim w czasie rzeczywistym, a co się z tym wiąże - nastawiona też na ciągłą interakcję. »

Odmowa pracy w nadgodzinach

Aktualizacja: 22.01.2016

Odmowa pracy w nadgodzinach jest bardzo ważna w przypadku, gdy staje się codziennością. Wykonywanie pracy ponad ustalony wymiar czasu pracy uzasadnia np. konieczność dokończenia ważnego projektu. Pracodawca nie może nadmiernie wykorzystywać pracownika do pracy po godzinach. Jak więc odmówić pracy w godzinach nadliczbowych, aby nie utracić zatrudnienia, uznania przełożonych czy premii? »

Kiedy pracownik może odmówić wykonania polecenia służbowego?

Aktualizacja: 02.11.2015

Jednym z podstawowych obowiązków pracownika jest wykonywanie poleceń pracodawcy. Zdarzają się sytuacje, że trzeba będzie powiedzieć "nie". Jak i kiedy odmawiać szefowi, aby zachować dobre relacje i nie narazić się na nieprzyjemności? »

7 błędów rekrutera

Aktualizacja: 11.08.2015

Praca rekrutera nie należy do najłatwiejszych. Wiąże się przede wszystkim z częstym kontaktem z ludźmi, co wymaga dużego zaangażowania. Jakie błędy najczęściej popełniają osoby rekrutujące pracowników? Przedstawiamy 7 grzechów rekrutera. »

Jak zdobyć szacunek wśród pracowników?

Aktualizacja: 11.08.2015

Lider zespołu pracowniczego powinien cieszyć się szacunkiem. Jak tego dokonać? Mamy na to 8 rad: pozytywne nastawienie, dostępność dla każdego pracownika, pomoc w potrzebie, wyznaczanie zadań, aktywne słuchanie, poczucie humoru, chwalenie za dobrą pracę oraz konsekwencja w działaniu. »

Praca w wakacje wzbogaca CV

Aktualizacja: 07.08.2015

Praca w wakacje wzbogaca CV każdego kandydata do pracy. Pomaga zdobyć doświadczenie, sprawdzić się na danym stanowisku, poznać język obcy i uczy komunikacji w zespole. »

Polacy pracują także podczas urlopu

Aktualizacja: 06.08.2015

Okazuje się, że aż 36% Polaków pracuje także podczas urlopu wypoczynkowego. Większość z nich musi być dostępna telefonicznie przez cały okres wypoczynku, a część nie potrafi zapomnieć o obowiązkach pracowniczych. Jakie mogą być skutki takiego stanu rzeczy? »

Przestrzeń biurowa dla pracowników nowej generacji

Aktualizacja: 31.07.2015

Przestrzeń biurową należy dostosować do młodych pracowników, czyli pracowników nowej generacji tzw. pokolenia Y. Przestrzeń aranżuje się tak, by sprzyjała ona nie tylko efektywnej pracy zespołowej, ale też kreowaniu niecodziennych pomysłów i zapewniała przyjemną, odprężającą atmosferę. »

Praca w systemie home office

Aktualizacja: 30.07.2015

Praca w systemie home office zwana inaczej pracą zdalną, telepracą albo mobilnym stylem pracy jest coraz częściej stosowana przez polskich pracodawców. Przynosi korzyści nie tylko pracownikom, ale i podmiotom zatrudniającym. Jakie są plusy i minusy telepracy? »

Konieczność zwolnienia pracownika

Aktualizacja: 27.07.2015

Konieczność zwolnienia pracownika to często bardzo trudna decyzja dla pracownika zarządzającego. Najczęstszym powodem zwolnień jest szukanie oszczędności w redukcjach personelu. Jak przekazać pracownikowi informację o rozwiązaniu z nim umowy? »

Jak zachęcić kadrę do wolontariatu pracowniczego?

Aktualizacja: 22.07.2015

Coraz częściej przedsiębiorcy decydują się na podejmowanie i wspieranie działalności charytatywnej. Najlepszym tego przykładem jest funkcjonowanie w firmie wolontariatu pracowniczego. Jak zachęcić kadrę do tego typu działań? »

5 zasad komunikacji z kandydatem do pracy

Aktualizacja: 21.07.2015

Rekrutacja to gra zespołowa. Szukający pracownika i poszukujący pracy powinni tworzyć równą relację. Poznaj 5 zasad komunikacji z kandydatem do pracy. »

Kontakt z pracodawcą podczas urlopu

Aktualizacja: 20.07.2015

Czy pracownicy mają kontakt z pracodawcą podczas urlopu? Czy pracodawcy wymagają w czasie wolnym telefonicznego i mailowego kontaktu od swoich podwładnych? A z drugiej strony, ile osób załatwia swoje prywatne sprawy w godzinach pracy? Poznaj wyniki badania "Monitor Rynku Pracy" przeprowadzonego przez Randstad. »

POLECANE

PRAWO PRACY DLA RODZICÓW

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

WYDARZENIA

Eksperci portalu infor.pl

Najda Consulting

Realizacja projektów inwestycyjnych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »