Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu hr. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące hr.
Pozostała dokumentacja w sprawach związanych ze stosunkiem pracy
Aktualizacja: 24.06.2019
Jak już wspomniałam w poprzednim artykule, akta osobowe, są tylko częścią dokumentacji pracowniczej, którą zobowiązany jest prowadzić pracodawca. Pozostała dokumentacja w sprawach związanych ze stosunkiem pracy to m.in.: dokumenty dotyczące ewidencjonowania czasu pracy, dokumenty związane z ubieganiem się i korzystaniem z urlopu wypoczynkowego, a także karta (lista) wypłaconego wynagrodzenia za pracę. »
Jak prowadzić akta osobowe pracownika od stycznia 2019 r.?
Aktualizacja: 24.06.2019
Jednym z pierwszych zadań jakie dostaje debiutująca kadrowa jest porządkowanie dokumentów pracowniczych, a w szczególności wpinanie dokumentów do akt osobowych, zakładanie teczek albo porządkowanie i wpinanie pozostałej dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracownika. Jest to dobre wprowadzenie do pracy w zawodzie kadrowca. »
Wniosek o odroczenie składek za XI