W obecnych czasach często można usłyszeć zdanie: “Czas to pieniądz”. Ta powszechna maksyma ma zastosowanie nie tylko w naszym życiu prywatnym, ale też w zawodowym. Pracodawca chcąc wprowadzić w życie taką zasadę, stara się ze wszystkich sił, aby jego pracownicy w ciągu ośmiogodzinnego dnia pracy pracowali jak najbardziej efektywnie. Dla pracodawcy każda godzina pracy pracownika np. spędzona na rozmowach przy kawie czy też przeglądaniu internetu to zmarnowany czas i wyobrażenie ogromnych strat finansowych. Czy da się skutecznie egzekwować wydajny czas pracy albo całkowicie uniknąć sytuacji, w których pracownik marnuje cenny czas? Czy jest w ogóle możliwe kontrolowanie pracownika w czasie jego godzin pracy? Sprawdź, czym jest rejestracja czasu pracy.
Wydaje się, że przyszłe Mamy, posiadające umowę na czas nieokreślony maja największy pakiet i poczucie bezpieczeństwa tak w kontekście ciąży, jak i powrotu do pracy. W tej sytuacji bowiem nie ma możliwości, aby w trakcie ciąży, urlopów umowa dobiegła końca. A o czym warto wiedzieć, posiadając taki rodzaj umowy - przeczytasz poniżej.