| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: obowiązki pracodawcy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu obowiązki pracodawcy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące obowiązki pracodawcy.

Obowiązki pracodawcy po zawiadomieniu o wypadku

Aktualizacja: 10.12.2008

Pracownik, który nie poinformuje przełożonego o wypadku bezpośrednio po nieszczęśliwym zdarzeniu nie traci prawa żądania ustalenia, że miało ono charakter wypadku przy pracy. Przepisy nie przewidują zwolnienia pracodawcy z obowiązku ustalenia związku wypadku z pracą. »

Obowiązki pracodawcy w razie wypadku przy pracy

Aktualizacja: 09.12.2008

Tryb postępowania pracodawcy w razie wypadku przy pracy jest ściśle określony przez przepisy. Pracodawca, który nie reaguje na powstałe zdarzenie albo uchybia swoim obowiązkom, musi liczyć się z odpowiedzialnością wykroczeniową i karną. »

POLECANE

URLOPY WYPOCZYNKOWE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Karolina Piekarczyk

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK