| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > praca

Temat: hr

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu hr. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące hr.

Adaptacja w nowym miejscu pracy

Aktualizacja: 26.11.2018

Nowa praca zawsze oznacza niepisany przymus przystosowania się do panujących tam rytuałów i trybu codziennego funkcjonowania w firmie. Tym bardziej może to być trudne, jeśli przez długi czas pracowaliśmy w tym samym przedsiębiorstwie i mocno przyzwyczailiśmy się do obowiązujących standardów. »

Dress code na upalne dni

Aktualizacja: 05.07.2018

Wizerunek to podstawowe kryterium, pod wpływem którego nasza powierzchowność jest oceniana. Większość z nas należy do wzrokowców, dlatego też tak ważne jest pierwsze wrażenie i szeroko rozumiana sfera wizualna, która może pomóc wykreować  obraz w dogodny dla zewnętrznej oceny sposób. Owszem, upał nie stwarza najbardziej sprzyjających warunków do chodzenia w garniturze czy garsonce, dlatego też warto znać kilka prostych zasad, które ułatwią poruszanie się w gąszczu letniego dress code. »

Porady nie od parady. Kłopoty z koncentracją w pracy

Aktualizacja: 31.08.2018

Z ubiegłorocznych badań TNS wynika, iż około 25% ludzi w wieku 18-35 lat ma nieustające problemy z koncentracją w pracy. Najtrudniej poradzić sobie z nią w godzinach porannych oraz popołudniowych, kiedy zazwyczaj jest najwięcej do zrobienia. Na efektywność wykonywania zadań wpływa przesyt obowiązków, bez przerwy dzwoniący telefon, niezliczona ilość maili, zła ergonomia pracy, a także wiele innych czynników dotykających nas w naszym środowisku zatrudnienia. Jak temu zaradzić? »

Jak skutecznie znaleźć pierwszą pracę

Aktualizacja: 14.06.2018

Pierwsza praca jest szczególnie ważna. Pozwala bowiem zmotywować do dalszej pracy i rozwoju. Poznaj 7 sposobów na znalezienie pierwszej pracy. »

Początki w nowej pracy - na co zwrócić uwagę

Aktualizacja: 24.01.2018

Osoby rozpoczynające nową pracę w firmie powinny poznać zasady panujące w biurze, między innymi dress code czy kwestie urlopu. Pozwoli to na zbudowaniu własnej pozycji już na początku nowej pracy. »

10 powodów, dla których warto pomyśleć o zmianie pracy

Aktualizacja: 18.08.2016

Nie warto rezygnować z pracy pod wpływem impulsu czy w złości. Oto powody, dla których warto pomyśleć nad zmianą pracy. »

Dress code w upalne dni

Aktualizacja: 26.08.2015

Latem, kiedy temperatura na zewnątrz przekracza 30 stopni, panujący w firmach dress code zaczyna być uciążliwy. W głowach pracowników zaczyna rodzić się pytanie o to, czy można pozwolić sobie na ewentualne odstępstwa. Jeżeli tak, warto wiedzieć, jakie elementy garderoby wybrać, by nadal wyglądać profesjonalnie. »

Jak awansować w korporacji?

Aktualizacja: 07.08.2015

Możliwość rozwój kariery w korporacji przyciąga wielu kandydatów do pracy. Duże firmy proponują różne ścieżki awansu, kusząc wysokim wynagrodzeniem, prestiżem i dodatkami socjalnymi. Sprawdź, jak awansować w korporacji. »

Zwiększenie zaangażowania w pracy - 6 sposobów

Aktualizacja: 06.08.2015

Pracownicy często mają problem z zaangażowaniem się w wykonywaną pracę. Podajemy 6 sposobów na zwiększenie zaangażowania i motywacji do pracy. »

Przestrzeń biurowa dla pracowników nowej generacji

Aktualizacja: 31.07.2015

Przestrzeń biurową należy dostosować do młodych pracowników, czyli pracowników nowej generacji tzw. pokolenia Y. Przestrzeń aranżuje się tak, by sprzyjała ona nie tylko efektywnej pracy zespołowej, ale też kreowaniu niecodziennych pomysłów i zapewniała przyjemną, odprężającą atmosferę. »

Sposoby walki z syndromem wypalenia zawodowego

Aktualizacja: 30.07.2015

Wypalenie zawodowe przejawia się poczuciem rozczarowania, frustracji, brakiem motywacji do wykonywania codziennych obowiązków zawodowych. Poniżej przedstawiamy sposoby walki z syndromem wypalenia zawodowego. »

Robot zastąpi co najmniej 2 pracowników

Aktualizacja: 30.07.2015

Jeden robot może zastąpić pracę co najmniej 2 pracowników. Dotychczas robotyka i automatyka były wykorzystywane głównie w produkcji. Nowe rozwiązania coraz częściej wdraża się w centrach finansowo-księgowych oraz obsługi klienta. »

Jak rozwiązywać konflikty w pracy?

Aktualizacja: 10.06.2015

Konflikty w miejscu pracy zagrażają prawidłowemu funkcjonowaniu zakładu pracy, co może przełożyć się na zmniejszenie efektywności pracy zespołu. Wydaje się jednak, że są nieuniknione. Gdy się już pojawią, warto wiedzieć jak je rozwiązywać. »

Doradcy zawodowi od 2016 r. już w gimnazjum

Aktualizacja: 27.05.2015

Minister edukacji Joanna Kluzik Rostkowska ma zamiar już od 1 kwietnia 2016 r. zapewnić dostęp do doradców zawodowych już na etapie gimnazjum. Wybór szkoły ponadgimnazjalnej to poważna decyzja, od której może zależeć przyszłość uczniów. »

Sunday night blues - stres przed poniedziałkiem

Aktualizacja: 25.05.2015

Syndrom sunday night blues to spadek formy mentalnej i energetycznej związanej z pierwszym dniem pracy w tygodniu. Stres przed poniedziałkiem przeżywa prawie 2/3 Polaków. W niedzielę stajemy się zestresowani, rozdrażnieni i wciąż myślimy o pracy. »

POLECANE

SKŁADKI ZUS 2020

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Eksperci portalu infor.pl

Wojciech Drapała

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »