REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Media społecznościowe to zjawisko, bez którego trudno wyobrazić sobie dzisiejszy świat. Firmy bardzo doceniają możliwość kontaktu z klientem i pracownikami poprzez SM. Chociaż coraz częściej używane są one jako narzędzie rekrutacji, polskie firmy nadal mają sporo do nadrobienia w stosunku do Stanów Zjednoczonych, gdzie 90% firm używa SM do rekrutacji pracowników. Czy to skuteczne narzędzie dotarcia do potencjalnych kandydatów? Tak, ważne jest jednak prowadzenie mediów społecznościowych w sposób angażujący i skupienie się na grupie docelowej.
Ponad 60% firm w Polsce prowadzi obecnie rekrutacje na zielone miejsca pracy. Takk wynika z najnowszych danych ManpowerGroup.
Raport Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia pokazuje, iż pracodawcy sektora nowych technologii chcą wzmacniać swoje zespoły. W jakich miastach i na jakie stanowiska można będzie można znaleźć najwięcej ofert?
Rekrutacja międzynarodowa wymaga odpowiednich przygotowań. Praca zdalna i globalny dostęp do specjalistów dają firmom wiele nowych możliwości. Budowanie różnorodnego zespołu niesie sobą również wiele wyzwań – logistycznych i prawnych. Warto skorzystać z wypracowanych, dobrych praktyk.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA