REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Dr Simon Western wyróżnia 4 typy liderów w firmach: terapeuta, mesjasz, kontroler i eko-lider. Który typ przywództwa został uszyty na miarę naszych czasów? Sprawdź, którym typem lidera jesteś.
Jakie zawody są obecnie najbardziej szanowane przez społeczeństwo? Na końcu listy znajdują się posłowie, europosłowie, samorządowcy, influencerzy i youtuberzy. Zmienia się idealna wizja pracy - B2B, outsourcing i praca tymczasowa wypierają umowę o pracę.
Okazuje się, że nadzieja i zaufanie to kluczowe czynniki decydujące o efektywności funkcjonowania zespołów i całych organizacji. Jakie są strategie i modele budowania zaufania w zespole? Jak można mierzyć poziom zaufania wśród pracowników?
Współczesny świat jest pełen wyzwań. Czujemy presję dynamicznie rozwijających się technologii, zmieniających się oczekiwań młodszych pokoleń pracowników i nieprzewidywalnych zdarzeń, takich jak pandemie. Do tego dochodzi niestabilność ekonomiczna i polityczna. W takim środowisku liderzy muszą być elastyczni, dostosowywać się i poszukiwać nowych, często niestandardowych rozwiązań. Jednak czy są gotowi podjąć to wyzwanie? Jak sprostać oczekiwaniom współczesnego świata i stać się liderem przyszłości?
REKLAMA
W dzisiejszym dynamicznym świecie, rynki pracy ulegają stałym przemianom, napędzanym postępem technologicznym, zmianami społecznymi i gospodarczymi. Nowe formy zatrudnienia, takie jak praca zdalna, umowy o dzieło i outsourcing, stają się coraz popularniejsze, dostarczając pracodawcom i pracownikom nowych możliwości i wyzwań.
Polski rynek pracy już od dawna jest rynkiem dojrzałym i w pełni rozwiniętym – oferowane są na nim usługi w niczym nie ustępujące rozwiązaniom stosowanym w USA, Japonii czy innych krajach. Potencjalnym pracodawcom daje to duże możliwości do szukania i wykorzystywania rozwiązań najkorzystniejszych od trony finansowej oraz elastyczności.
Outsourcing stał się kluczowym pojęciem w dzisiejszym globalnym świecie biznesu. Ale co dokładnie oznacza ten termin? Outsourcing to praktyka, w której firma zleca część swoich zadań lub funkcji zewnętrznym specjalistom lub firmom zamiast wykonywać je wewnętrznie.
Empatia to obecnie jedna z kluczowych kompetencji przywódczych, uważana za niezbędną do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu. Niezwykle istotne jest empatyczne podejście lidera do pracownika w zakresie jego kondycji psychicznej i samopoczucia. To wątek, na który zwraca uwagę kampania „Bliżej Siebie”, podkreślająca, jak istotna jest komunikacja i właśnie empatia w miejscu pracy.
REKLAMA
SPEK w związku z sytuacją na Ukrainie zdecydowała o rezygnacji z zarobku agencji i zwraca się do przedsiębiorców z prośbą o zgłaszanie potrzeb kadrowych. SPEK świadczy usługi w zakresie rekrutacji pracowników z zagranicy, legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, a także doradztwa personalnego i outsourcingu.
REKLAMA