reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: dodatki do wynagrodzenia

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu dodatki do wynagrodzenia. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące dodatki do wynagrodzenia.

Dodatek za pracę w porze nocnej w okresie rozliczeniowym dłuższym niż 1 miesiąc

Aktualizacja: 17.04.2013

Za wykonywanie obowiązków pracowniczych w nocy przysługuje pracownikowi dodatek do wynagrodzenia. Zgodnie z Kodeksem pracy dodatek za pracę w porze nocnej wynosi 20% stawki godzinowej wynikającej z minimalnego wynagrodzenia za pracę. Czy ustalając wysokość dodatku nocnego dla danego pracownika należy odnosić się do obowiązującego tę osobę nominalnego czasu pracy, bez względu na długość okresu rozliczeniowego, jakim jest objęta? »

Jak wyliczyć podstawę do obliczenia dodatku za średniotygodniowe godziny nadliczbowe w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym

Aktualizacja: 10.11.2010

Pracownik naszej firmy, zatrudniony w podstawowym systemie czasu pracy, wykonywał pracę w każdą wolną sobotę w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym trwającym od września do listopada. W związku z tym doszło do przekroczenia przeciętnej tygodniowej normy czasu pracy. Jak powinniśmy obliczyć wysokość dodatków za pracę nadliczbową? Czy musimy dokonać odrębnego obliczenia za każdy z poszczególnych miesięcy okresu rozliczeniowego, czy powinniśmy przyjąć jedną uśrednioną stawkę dla całego okresu? »

reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

KORONAWIRUS A PRAWO PRACY

reklama

Eksperci portalu infor.pl

ODO 24

ODO 24 – to firma, która od 2012 roku oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Stawia na merytorykę, praktyczne rozwiązania oraz trwałe relacje z klientami budowane w oparciu o partnerstwo, uczciwość i zaufanie. Swoim klientom pomaga chronić dane, minimalizując ryzyko związane z kontrolą, wyciekiem lub ich utratą.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama