| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Komunikacja

Komunikacja

Onboarding - jak skutecznie wdrożyć nowego pracownika

Aktualizacja: 16.10.2018

Wprowadzenie nowego pracownika do firmy, czyli onboarding jest istotnym procesem w każdej firmie. Jak to zrobić w praktyce? Zapoznaj się ze wskazówkami skutecznego onboardingu. »

5 najważniejszych zasad przeprowadzania trudnych rozmów

Aktualizacja: 31.08.2018

Przedstawienie przełożonemu gorszych wyników kwartalnych, poinformowanie zleceniodawcy o opóźnieniu czy zakomunikowanie pracownikowi tego, że nie wszystkie obowiązki wykonuje tak, jak trzeba. Prędzej czy później większość z nas stanie przed koniecznością odbycia trudnej rozmowy zawodowej. Jak się do niej przygotować i co robić, by emocje nie wymknęły się spod kontroli? »

Jak radzić sobie z wypaleniem zawodowym

Aktualizacja: 01.10.2018

​​​​​​​Wypalenie zawodowe to długotrwały proces i może pojawić się w każdej grupie zawodowej. Na wypalenie zawodowe wpływ ma wiele czynników. »

Dress code na upalne dni

Aktualizacja: 05.07.2018

Wizerunek to podstawowe kryterium, pod wpływem którego nasza powierzchowność jest oceniana. Większość z nas należy do wzrokowców, dlatego też tak ważne jest pierwsze wrażenie i szeroko rozumiana sfera wizualna, która może pomóc wykreować  obraz w dogodny dla zewnętrznej oceny sposób. Owszem, upał nie stwarza najbardziej sprzyjających warunków do chodzenia w garniturze czy garsonce, dlatego też warto znać kilka prostych zasad, które ułatwią poruszanie się w gąszczu letniego dress code. »

Jak stworzyć dobrą atmosferę w pracy

Aktualizacja: 31.08.2018

Gwarancja dobrej atmosfery w pracy jest niezwykle istotna dla potencjalnych pracowników. Poznaj 10 sposobów, jak stworzyć pozytywne miejsce pracy i zachęcić tych najlepszych? »

Porady nie od parady. Kłopoty z koncentracją w pracy

Aktualizacja: 31.08.2018

Z ubiegłorocznych badań TNS wynika, iż około 25% ludzi w wieku 18-35 lat ma nieustające problemy z koncentracją w pracy. Najtrudniej poradzić sobie z nią w godzinach porannych oraz popołudniowych, kiedy zazwyczaj jest najwięcej do zrobienia. Na efektywność wykonywania zadań wpływa przesyt obowiązków, bez przerwy dzwoniący telefon, niezliczona ilość maili, zła ergonomia pracy, a także wiele innych czynników dotykających nas w naszym środowisku zatrudnienia. Jak temu zaradzić? »

Jak zbudować dobre relacje z pracownikami

Aktualizacja: 31.08.2018

Bardzo ważne jest budowanie długoterminowej relacji z pracownikiem. Prawidłowe relacje z pracownikami przekładają się między innymi na jego produktywność. »

Awans na stanowisko menedżerskie - jak zarządzać zespołem

Aktualizacja: 31.08.2018

Awans na stanowisko menedżerskie jest nagrodą, ale oznacza również duże zmiany. W szczególności gdy do obowiązków nowego kierownika należy zarządzanie zespołem. Odpowiednie przygotowanie menedżera do objęcia stanowiska może znacznie zmniejszyć ryzyko poważnych problemów. »

Jak reagować na „trudne” pytania podczas prezentacji?

Aktualizacja: 31.08.2018

Prowadzenie prezentacji to codzienny element pracy przedstawicieli różnych branż, nie tylko szkoleniowej. Wielu prelegentów najbardziej obawia się momentu, w którym to odbiorcy przejmują ster, bo przecież pytania słuchaczy potrafią zaskakiwać. Jak reagować, gdy okazują się one szczególnie problematyczne? »

Jak się słyszą, tak współpracują – jak budować porozumienie w zespole?

Aktualizacja: 05.04.2018

Jeden z podwładnych zawsze szuka kompromisu, drugi obwinia się za wszystko, a trzeci zazwyczaj jest niezadowolony z siebie i innych? Zespół, którym zarządzasz, wcale nie jest w tym obszarze wyjątkowy – większość menedżerów ma w swoim teamie osoby, które zachowują i porozumiewają się w różny sposób. Stosunek do ludzi i świata często przejawia się właśnie poprzez styl komunikacji. Przyjrzyj się więc temu, w jaki sposób rozmawiają twoi pracownicy – dzięki temu możesz nie tylko sporo się o nich dowiedzieć, ale i pomóc im we współpracy i realizacji zadań. »

Jak skutecznie znaleźć pracę po zwolnieniu

Aktualizacja: 20.03.2018

Zwolnienie z pracy należy do bardzo stresujących przeżyć w naszym życiu. Dlatego warto zastosować się do kilku porad eksperta - jak skutecznie znaleźć nowego pracodawcę i zachować przy tym pozytywną energię. »

Jakich zwrotów unikać w rozmowie z szefem

Aktualizacja: 13.03.2018

Przed rozmową o podwyżce lub awansie, warto przeanalizować swój sposób komunikacji z szefem i poprawić go. Jakich zachowań unikać, aby nie zostać negatywnie ocenionym przez pracodawcę? »

Początki w nowej pracy - na co zwrócić uwagę

Aktualizacja: 24.01.2018

Osoby rozpoczynające nową pracę w firmie powinny poznać zasady panujące w biurze, między innymi dress code czy kwestie urlopu. Pozwoli to na zbudowaniu własnej pozycji już na początku nowej pracy. »

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia w zespole

Aktualizacja: 03.01.2018

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas samych i naszych relacji? Jak, mając tego świadomość, budować porozumienie nawet w trudnych sytuacjach? »

Jak zorganizować święta w wielokulturowej firmie

Aktualizacja: 18.12.2017

Wielokulturowość w firmie jest zjawiskiem coraz bardziej powszechnym. Wyzwaniem dla pracodawcy może być zorganizowanie świąt, jeżeli w naszym zespole są osoby z różnych stron świata. Poznaj świąteczny savoire vivre, czyli jak i czy w ogóle organizować święta w firmie. »

POLECANE

KODEKS PRACY 2019

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

e-file sp. z o.o.

Producent aplikacji i rozwiązań pomocnych w biznesie oraz w kontaktach z urzędami

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »