Miało być tak łatwo – kandydaci bez tajemnic, preselekcja, precyzyjne komunikowanie wizerunku firm jako dobrych pracodawców, skondensowanie treści marketingu personalnego dzięki wykorzystaniu klipów filmowych itd. itp. Haerowcy z optymizmem śledzili możliwości oferowane przez rozwijający się internet. Tymczasem nie ma lekko – pojawiają się złośliwe komentarze obcych i wciąż trzeba pilnować, o czym na forach piszą nasi pracownicy. Nawet jeśli firma nie założy profilu pracodawcy w mediach społecznościowych, to i tak internauci będą o niej mówić to, co sami zechcą.Czy firmy w Polsce są gotowe do dialogu za pomocą mediów społecznych?
Przeciętne wynagrodzenie brutto w lutym 2010 roku wyniosło 3 tys. 288,29 zł, co oznacza, że rok do roku wzrosło o 2,9 proc., a miesiąc do miesiąca wzrosło o 1,8 proc. - podał Główny Urząd Statystyczny.
Odpowiedź na pytanie, co dla obu stron – dostawcy oprogramowania oraz klienta – oznacza wdrożenie zakończone sukcesem, nie należy, wbrew pozorom, do łatwych. W przypadku wykonawcy wdrożenia można by się pokusić o stwierdzenie, że sukcesem jest moment pozytywnie zakończonego odbioru. Dla klienta może oznaczać dzień, kiedy odczuje lub wyliczy, że zdefiniowany i opisany w analizie cel został zrealizowany, a oczekiwane korzyści z wdrożenia systemu osiągnięte.
Przeciętne wynagrodzenie brutto w styczniu 2010 roku wyniosło 3 tys. 231,13 zł, co oznacza, że rok do roku wzrosło o 0,5 proc., a miesiąc do miesiąca spadło o 11,5 proc. - podał Główny Urząd Statystyczny.