Jak ustrzec się błędów podczas uruchamiania oprogramowania HCM
REKLAMA
Podejście takie nie wyczerpuje jednak wszystkich aspektów wdrożenia kompleksowego rozwiązania informatycznego. W przypadku aplikacji klasy HCM sukcesem powinien być stan, w którym baza systemu przyrasta, klient korzysta ze wszystkich wdrożonych funkcjonalności, zgłasza propozycje udoskonaleń/usprawnień, a liczba logowań pracowników klienta zwiększa się systematycznie – i są to operacje na bazie danych (wiedzy) gromadzonych w systemie.
Niezależnie od różnego sposobu postrzegania pojęcia sukcesu wdrożeniowego niezmienny pozostaje katalog założeń zapewniających płynnie przebiegającą współpracę. Można go usystematyzować w ramach kilku grup.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat