W przypadku zaistnienia zdarzenia, jakim jest wypadek przy pracy, pracodawca ma obowiązek podjęcia działań eliminujących lub ograniczających zagrożenie, zapewnienia udzielenia pierwszej pomocy osobom poszkodowanym oraz ustalenia w regulowanym przez przepisy trybie okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy. Pracownik, który uległ wypadkowi, ma obowiązek niezwłocznego poinformowania o zdarzeniu swojego przełożonego - o ile stan zdrowia pozwala na wykonanie tego obowiązku.
Zasiłki są świadczeniem przysługującym za czas niezdolności do pracy z ubezpieczenia chorobowego lub wypadkowego osobom, które podlegają tym ubezpieczeniom. Z ubezpieczenia chorobowego wypłacany jest: zasiłek chorobowy, świadczenie rehabilitacyjne, zasiłek opiekuńczy, zasiłek macierzyński, zasiłek wyrównawczy.
Bank Credit Agricole skupia się na wdrażaniu prozdrowotnych rozwiązań dla pracowników. W ramach polityki prozdrowotnej podejmowane są takie działania jak: badania okresowe, dofinansowanie do kart sportowych, dofinansowanie do okularów, zapewnienie prywatnej opieki medycznej, przeprowadzanie specjalistycznych szkoleń, wprowadzenie udogodnień dla rowerzystów, montaż defibrylatorów.