| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: pomieszczenia pracy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu pomieszczenia pracy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące pomieszczenia pracy.

Maksymalna temperatura w pomieszczeniach pracy

Aktualizacja: 04.08.2011

W naszym zakładzie zatrudniamy pracowników pracujących w biurze oraz przy lekkich pracach fizycznych w hali. W okresie letnim, kiedy występują upały, często w pomieszczeniach pracy jest wysoka temperatura – około 30°C. Czy taka temperatura jest dopuszczalna? »

Jakie obowiązki wobec pracowników ma pracodawca w czasie zimy

Aktualizacja: 13.01.2011

Obecna zima mocno daje się we znaki zarówno pracownikom, jak i pracodawcom. Znaczne opady śniegu i zamiecie śnieżne utrudniają, a czasem nawet uniemożliwiają pracownikom dotarcie do pracy. Pracodawcy mają więc wątpliwości, jak potraktować takie spóźnienia lub nieobecności w pracy. Czy zawsze należy uznać je za usprawiedliwione? Czy w związku z zimą pracodawcy mają dodatkowe obowiązki w zakresie bhp? »

Kiedy pracownikom zatrudnionym w biurze przysługują napoje chłodzące

Aktualizacja: 31.07.2009

Zatrudniamy w naszej firmie pracowników biurowych. Przy jakiej temperaturze w okresie letnim musimy im zapewniać napoje chłodzące? Jaka jest maksymalna temperatura, w której mogą oni wykonywać pracę w pomieszczeniach pracy? »

POLECANE

REWOLUCJA W DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ 2019

reklama

Ostatnio na forum

PPK

Eksperci portalu infor.pl

Kornelia Ksieniewicz

Ekspert z dziedziny postępowania egzekucyjnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »