| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > akty prawne

Temat: obowiązki pracownika

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu obowiązki pracownika. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące obowiązki pracownika.

Ustawa antykryzysowa po dwóch latach obowiązywania

Aktualizacja: 24.08.2011

Pracodawca, podejmując decyzję o zawarciu umowy o pracę na czas określony z naruszeniem przepisów ustawy antykryzysowej, powinien liczyć się z ewentualnymi konsekwencjami w postaci związania się z pracownikiem umową na czas nieokreślony. »

Czas pracy nauczycieli - projekt nowelizacji Karty Nauczyciela

Aktualizacja: 31.03.2011

Projekt nowelizacji Karty Nauczyciela wyklucza realizację dodatkowych „godzin karcianych” w formie zajęć opieki świetlicowej. »

Wstępne badanie lekarskie pracowników - nowe przepisy

Aktualizacja: 21.03.2011

Dzisiaj, 21 marca, weszła w życie nowelizacja kodeksu pracy. Upraszcza ona zasady wykonywania wstępnych badań lekarskich pracowników. »

Wydłużenie czasu pracy pracowników niepełnosprawnych

Aktualizacja: 26.01.2011

Pracodawcy zapominają, że 8-godzinny dzień pracy dla osób niepełnosprawnych ze znacznym i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności będzie obowiązywał dopiero od stycznia 2012 roku. »

Składki emerytalne będą waloryzowane na podstawie wzrostu PKB

Aktualizacja: 12.01.2011

Część składek, które zamiast do OFE mają trafić na indywidualne subkonta w ZUS będzie waloryzowana prawdopodobnie na podstawie nominalnego tempa wzrostu PKB - powiedział w Senacie we wtorek, 11 stycznia, minister finansów Jacek Rostowski. »

Zmiany w dofinansowaniu zatrudnienia niepełnosprawnych w 2011 roku

Aktualizacja: 01.01.2011

Zmniejszenie od lipca dofinansowania zatrudnienia niepełnosprawnych w stopniu lekkim i umiarkowanym, a zwiększenie - niepełnosprawnych w stopniu znacznym przewiduje nowelizacja ustawy o niepełnosprawnych, która weszła w życie w sobotę, 1 stycznia. »

Zakaz palenia w zakładach pracy - nie ma obowiązku wyznaczenia palarni

Aktualizacja: 16.11.2010

Zakaz palenia tytoniu obowiązuje w zakładach pracy i innych miejscach określonych ustawą o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu. Pracodawca może wyznaczyć palarnię, ale nie jest to jego obowiązkiem. »

POLECANE

REWOLUCJA W DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ 2019

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Stefanowicz

Dyrektor Zespołu ds. Cła i Akcyzy w KPMG

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »