Kategorie

Komunikacja

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Praca zdalna pomaga łączyć pracę z życiem prywatnym. Jakie są dobre i złe nawyki zdalnych pracowników? Oto wyniki badania przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.
Pracownik i pracodawca - jak wyglądają stosunki z szefem? Co można przeczytać na ten temat w Internecie? Okazuje się, że najważniejsze jest dobre rozstanie.
Praca za granicą bez znajomości języka - czy jest możliwa? Gdzie można pracować za granicą, nie znając języka obcego?
Pracownik może być najlepszym ambasadorem firmy. Jak dbać o employer branding małej firmy? Co zrobić, aby zatrudnieni byli zadowoleni i przyciągali nowe talenty?
Rozmowa poabsencyjna - czy przeprowadzać ją w przypadku notorycznych nieobecności pracownika? Jak to robić, aby przyniosła oczekiwany skutek?
Typy osobowości pracowników można podzielić na 6 grup. Pracodawca znając osobowość pracownika, może odpowiednio dostosować do niego miejsce pracy. Sprawdź, jakie mają potrzeby technologiczne.
Żeńskie nazwy stanowisk czyli feminatywy - co o nich myślą mężczyźni? Sprawdź wyniki badania "Język ofert pracy".
Wniosek o podwyżkę - czy w dobie rosnących wynagrodzeń pracodawca powinien przyznać podwyżkę? Dobrze poprowadzona rozmowa może zmotywować pracownika do pracy.
Strategia ZUS na lata 2021−2025 czyli co planuje ZUS w ciągu najbliższych lat. Jakie 4 kierunki transformacji organizacyjnej i cyfrowej wylicza ZUS? Jaka jest misja ZUS?
HR - pandemia stała się przyczyną rewolucji działów HR. Cyfryzacja, komunikacja zdalna, rekrutacje online, wdrażanie nowych przepisów z prawa pracy - to wyzwania, przed którymi stanęli specjaliści HR.
Myślenie kategoriami momentów - przejścia powinny być wyraźnie zaznaczane, kamienie milowe celebrowane, a dołki wypełniane. Dlaczego to takie ważne?
Pracownicy w czasie pandemii - jakie nastroje przeważają na polskim rynku pracy? Czy zmieniła się motywacja do pracy? Jak wygląda komunikacja w firmie?
Zarządzanie personelem w czasie pandemii nie jest proste. Mimo zmęczenia epidemią, nowa rzeczywistość przyniosła także dobre rozwiązania. Przykładem jest praca zdalna i hybrydowy model pracy. Pracodawcy muszą być elastyczni.
Komunikacja z pracownikami składa się na sukces przedsiębiorstwa. Od zawsze odgrywała kluczową rolę w rozwoju działalności – personel, który otrzymuje jasne, precyzyjne komunikaty, działa bowiem efektywniej. Jednak teraz, w dobie niepewności, jest szczególnie ważna. Oto wskazówki, jak komunikować się z pracownikami w dobie niepewności?
Jak się komunikować w kulturze propartnerskiej i protransakcyjnej? Które państwa nastawione są na budowanie relacji, a które na cel biznesowy i wykonanie zadania? Oto wskazówki do skutecznej komunikacji z przedstawicielami innych kultur.
Relacje w pracy zdalnej są utrudnione poprzez odległość. Czym jest bliskość symboliczna? Jak budować relacje w zdalnie pracującym zespole? Jakie zadania ma menedżer wirtualnego zespołu? Jakie 4 ćwiczenia warto zadać pracownikom?
Uważność i obserwacja są bardzo ważne w komunikacji międzykulturowej. Okazuje się, że do dobrej komunikacji wystarczą podstawowe umiejętności używane na co dzień. Jak zachować się w sytuacji międzykulturowej? Czym jest kultura niskokontekstowa oraz tryb kontrolowany i automatyczny?