REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Rozwój, Kompetencje

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Teoria autodeterminacji (SDT) w procesie uczenia się w pracy

Teoria autodeterminacji (SDT) w procesie uczenia się w pracy - na czym polega? Czym charakteryzuje się potrzeba autonomii, kompetencji i relacji? Jakie są 2 typy celów teorii SDT?

Uważność i obserwacja ważne w komunikacji międzykulturowej

Uważność i obserwacja są bardzo ważne w komunikacji międzykulturowej. Okazuje się, że do dobrej komunikacji wystarczą podstawowe umiejętności używane na co dzień. Jak zachować się w sytuacji międzykulturowej? Czym jest kultura niskokontekstowa oraz tryb kontrolowany i automatyczny?

Tolerancja niepewności w miejscu pracy

Tolerancja niepewności w miejscu pracy czyli jak sobie radzić, gdy zasady gry są niejasne, a przyszłość niepewna. Odporność to najważniejsze słowo ubiegłego roku. Jak być zatem odpornym na niepewność? Czym jest tolerancja niepewności? Kto się nią charakteryzuje? Dlaczego teraz jest szczególnie ważna? Ekspert podaje 6 sposobów na budowanie tolerancji niepewności.

Zdrowy styl życia pracowników wyzwaniem pracodawców

Promocja zdrowego stylu życia pracowników do współcześnie wyzwanie pracodawców. Zdrowy styl życia zatrudnionych ma bowiem wpływ na zrównoważony rozwój i to nie tylko przedsiębiorstw. Jakie korzyści wynikają z prozdrowotnych działań firmy?

Podnoszenie kwalifikacji - kp, zgoda pracodawcy, umowa, urlop

Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracownika przewiduje Kodeks pracy. Zgodnie z kp pracodawca ma obowiązek ułatwienia pracownikowi podnoszenie kwalifikacji. Czy trzeba uzyskać zgodę pracodawcy? Co powinna zawierać umowa szkoleniowa? Jaki urlop przysługuje w związku z podnoszeniem kwalifikacji?

Bezpłatne szkolenie online: “Praca zdalna z perspektywy działów HR. Aspekty prawne” (cz. I)

Zapraszamy na najbliższe bezpłatne szkolenie online dla branży hr "Praca zdalna z perspektywy działów HR. Aspekty prawne", które odbędzie się 9 października 2020 r. o godz. 10:30. Patronat nad cyklem szkoleń objął portal Infor.pl.

Aspekty prawne pracy zdalnej – 3 bezpłatne szkolenia on-line dla branży HR!

Zapraszamy na cykl bezpłatnych szkoleń online dla branży HR. Będą to spotkania dotyczące prawnych aspektów pracy zdalnej. Zaczynają się 9 października 2020 r. Patronat nad szkoleniami objął portal Infor.pl.

Jak zatrzymać w firmie programistów?

Programista to wciąż bardzo pożądany zawód. Nawet w czasie pandemii osoby te nie martwią się, że nie znajdą nowej pracy. Jak zatrzymać w firmie najlepszych z nich? Czego oczekują od pracodawcy?

Kompetencje DevOps przepustką do wysokich zarobków w IT

Kompetencje DevOps są przepustką do wysokich zarobków w IT. Wciąż jednak jest niska podaż osób z kompetencjami programisty, wdrożeniowca i administratora jednocześnie. Osobę z kompetencjami DevOps poszukuje się 4 razy dłużej niż innego specjalisty z branży IT.

Jakie korzyści daje praca w innym kraju?

Niezwykle istotne jest, aby wciąż rozwijać się zawodowo i osobiście. Jedną z form rozwoju jest niewątpliwie praca w innym kraju. Może wiązać się ze strachem przed nieznanym, jednak warto zaryzykować. Jakie korzyści daje praca w międzynarodowym środowisku?

Fundusz Podnoszenia Kompetencji - pomysł Konfederacji Lewiatan

Konfederacja Lewiatan zaproponowała utworzenie Funduszu Podnoszenia Kompetencji. Dotychczasowe rozwiązania w postaci Zakładowego Funduszu Szkoleniowego (ZFS) i Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) nie zmieniły niskiego zaangażowania w szkolenia. Na czym polegałoby działanie Funduszu Podnoszenia Kompetencji?

Automatyzacja pracy a kompetencje pracowników

Współczesny handel w coraz większym stopniu ulega automatyzacji. W związku z tym od pracowników wymaga się kompetencji analitycznych.

Metody oceny kompetencji

W prężnie funkcjonujących organizacjach pracownicy zajmują się tym, w czym są najlepsi, a zespoły tworzone są tak, by umiejętności poszczególnych osób uzupełniały się. Do tego potrzebna jest jednak właściwie zaplanowana strategia zarządzania kompetencjami pozwalająca odpowiednio gospodarować kapitałem ludzkim w organizacji. Jakie metody warto w niej wykorzystać?

REKLAMA