Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kompetencje

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Deficyty kompetencji pracowników to jedno z zagrożeń dla polskich firm w najbliższych latach. Jakich kompetencji brakuje? Jak temu zaradzić?
Jakie kompetencje to kompetencje przyszłości? Jakie są trendy w zatrudnieniu w 2021 roku? Oto wyniki raportu.
Możliwość rozwoju w miejscu pracy jest bardzo ważnym kryterium przy wyborze pracodawcy. Okazuje się, że tego szukają kandydaci. Pandemia wpłynęła na chęć rozwoju zawodowego Polaków.
Powstanie pierwszy system monitorujący rynek pracy w Polsce. Pracuje nad nim Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie i Politechnika Rzeszowska. Kiedy powstanie?
Szkolenia okazują się najpopularniejszą zachętą do pracy w firmie. Jakie bariery napotykają pracodawcy planujący doszkalać pracowników? Jakie korzyści przynosi inwestycja w pracowników?
Jakie są potrzeby kompetencyjne w sektorach IT i TCB po pandemii COVID-19? Wymienia je raport „Potrzeby kompetencyjne w kontekście skutków pandemii koronawirusa”.
Syndrom oszusta najczęściej dotyka kobiety. Czym jest? Jak sobie z nim radzić?
Silversi - kim są i czy warto ich zatrudnić? Oto 3 najważniejsze cechy, którymi dysponują: doświadczenie, odpowiedzialność, zaangażowanie.
Pokolenie Z (czyli osoby, które wchodzą na rynek pracy w wieku 18-24 lat) dorastało w dobie szybkiego postępu technologicznego. Jak oceniają swoje kompetencje cyfrowe i ich znaczenie w przyszłości zawodowej?
Narzędzia do identyfikacji talentów pozwalają zwiększyć potencjał firmy. Jakie są 3 główne zalety tego typu narzędzi?
Finansista w 2021 r. to jeden z najbardziej poszukiwanych pracowników. Jakich kompetencji szukają rekruterzy? Jakich zarobków oczekują finansiści?
Relacje pracowników z przełożonymi przedstawia badanie Hays Poland. Jak pracownicy oceniają działania menadżerów w czasie pandemii? Czego oczekują od swoich szefów?
Fast reset skills - czym jest? Naucz się, wykorzystaj i zapomnij czyli szybkie resetowanie umiejętności przez pracowników. Cenią to pracodawcy.
Kompetencje miękkie coraz bardziej zyskują na znaczeniu. Niełatwo znaleźć pracownika rzetelnego, odpowiedzialnego i zdyscyplinowanego. Jakie są najtrudniejsze do pozyskania kompetencje miękkie?
Pracownicy w Polsce ocenili swoją sytuację zawodową. Jakie są ich nastroje? Czy boją się o swoje zatrudnienie, a może wprost przeciwnie?
Kompetencje cyfrowe - tego przede wszystkim wymagają pracodawcy. Cyfryzacja rynku pracy to trend przyspieszony przez epidemię koronawirusa. Jak nową rzeczywistość oceniają pracownicy? Na to pytanie odpowiada raport "Cyfrowa ewolucja kariery".
Teoria autodeterminacji (SDT) w procesie uczenia się w pracy - na czym polega? Czym charakteryzuje się potrzeba autonomii, kompetencji i relacji? Jakie są 2 typy celów teorii SDT?
Programista to wciąż bardzo pożądany zawód. Nawet w czasie pandemii osoby te nie martwią się, że nie znajdą nowej pracy. Jak zatrzymać w firmie najlepszych z nich? Czego oczekują od pracodawcy?
Kompetencje DevOps są przepustką do wysokich zarobków w IT. Wciąż jednak jest niska podaż osób z kompetencjami programisty, wdrożeniowca i administratora jednocześnie. Osobę z kompetencjami DevOps poszukuje się 4 razy dłużej niż innego specjalisty z branży IT.
Niezwykle istotne jest, aby wciąż rozwijać się zawodowo i osobiście. Jedną z form rozwoju jest niewątpliwie praca w innym kraju. Może wiązać się ze strachem przed nieznanym, jednak warto zaryzykować. Jakie korzyści daje praca w międzynarodowym środowisku?
Konfederacja Lewiatan zaproponowała utworzenie Funduszu Podnoszenia Kompetencji. Dotychczasowe rozwiązania w postaci Zakładowego Funduszu Szkoleniowego (ZFS) i Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) nie zmieniły niskiego zaangażowania w szkolenia. Na czym polegałoby działanie Funduszu Podnoszenia Kompetencji?
Współczesny handel w coraz większym stopniu ulega automatyzacji. W związku z tym od pracowników wymaga się kompetencji analitycznych.
W prężnie funkcjonujących organizacjach pracownicy zajmują się tym, w czym są najlepsi, a zespoły tworzone są tak, by umiejętności poszczególnych osób uzupełniały się. Do tego potrzebna jest jednak właściwie zaplanowana strategia zarządzania kompetencjami pozwalająca odpowiednio gospodarować kapitałem ludzkim w organizacji. Jakie metody warto w niej wykorzystać?