Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pozapłacowe benefity

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Rola benefitów w miejscu pracy

Firmy mają coraz większe doświadczenie i kreatywne pomysły w przygotowywaniu pakietów powitalnych, gdyż wiele z nich skorzystało już z takiego rozwiązania, gdy pracownicy zdalni wracali do biur po pandemii.

Lista benefitów dla pracowników Girteki rośnie wraz z dodatkowym ubezpieczeniem zdrowotnym

Dziś pracownika przyciąga nie tylko wynagrodzenie. Dla młodego pokolenia coraz większego znaczenia nabierają dodatkowe korzyści, kultura organizacyjna czy wartości reprezentowane przez firmę.

Jakie cechy powinien posiadać najlepszy pracodawca?

Jakie cechy powinien posiadać pracodawca? W jakich firmach chcą pracować polscy specjaliści? Sprawdź co na ten temat mówi raport „Najbardziej Pożądany Pracodawca”.

Wyższe wynagrodzenie i benefity dla pracowników fizycznych

Wyższe wynagrodzenie i benefity dla pracowników fizycznych stają się standardem. Pracodawcy zabiegają o pracowników na stanowiska blue i grey collar.

Benefity pracownicze - przykłady

Benefity pracownicze świadczą o kulturze organizacyjnej firmy. Oto przykłady najbardziej popularnych, ale i bardziej oryginalnych benefitów pozapłacowych. Coraz częściej pracownik ma możliwość wyboru oferowanych dodatków.

Benefity pracownicze w czasie pandemii COVID

Które benefity pracownicze zyskały na atrakcyjności w czasie pandemii COVID-19? Co zmieniła pandemia?

Dietetyk w pracy - nowy sposób dbania o zdrowie pracowników

Dietetyk w pracy czyli nowy sposób dbania o zdrowie pracowników. Okazuje się, że praca zdalna ma wpływ na niezdrowe nawyki żywieniowe i problemy z nadwagą pracowników. Jak pracodawcy mogą wesprzeć zdrowie pracowników?

Zadowolony pracownik najlepszym ambasadorem firmy

Pracownik może być najlepszym ambasadorem firmy. Jak dbać o employer branding małej firmy? Co zrobić, aby zatrudnieni byli zadowoleni i przyciągali nowe talenty?

Rekrutacja księgowych - wyzwania

Rekrutacja kandydatów z zakresu księgowości to wyzwanie dla rekruterów. Jakie benefity cenią księgowi? Jakie oczekiwania mają pracodawcy?

Opieka medyczna i ubezpieczenia grupowe - benefit pracowniczy

Opieka medyczna i ubezpieczenia grupowe to benefit pracowniczy cieszący się największą popularnością. Pandemia COVID-19 wzmocniła rolę tego benefitu.

Ilu Polaków jest zadowolonych z wynagrodzenia za pracę?

Wynagrodzenie za pracę jest ważniejsze od benefitów. Ilu Polaków zadowolonych jest ze swojej pensji? Poznaj wyniki badania "Polacy w środowisku pracy". Czy Polacy potrafią rozmawiać o pieniądzach? Czy wysokość wynagrodzenia powinna być zawarta w ofertach pracy?

Psycholog od pracodawcy - nowe benefity

Psycholog od pracodawcy to jedna z nowych form benefitów pracowniczych. Podobnie jak pomoc w opiece nad dziećmi to naturalna konsekwencja pandemii koronawirusa. Pracodawcy dostosowują benefity do najważniejszych, aktualnych potrzeb pracowników.

PPK jako benefit

Wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych to dla podmiotu zatrudniającego obowiązek ustawowy, ale program stwarza szansę na wprowadzenie atrakcyjnego kosztowo systemu motywacyjnego dla pracowników.

Benefity? Na zdrowie! Opieka medyczna w firmie

Zapewnienie pracownikom dobrego poziomu opieki medycznej, jest w dalszym ciągu jednym z najbardziej docenianych świadczeń w polskich firmach. To inwestycja, która zwraca się z nawiązką.

Karta podarunkowa – odpowiedź na wyzwania wymagających czasów?

W ostatnich tygodniach często słyszy się o przepowiadanym zmierzchu benefitów pracowniczych. Jednocześnie jak nigdy wcześniej podkreślana jest waga ruchu i zrównoważonej rutyny życia potrzebnych do zachowania odporności, zdrowia oraz efektywności biznesowej zespołów. Jedno nie ulega wątpliwości: aby utrzymać wydajność pracowników podczas pracy zdalnej, należy zachować czujność na ich potrzeby i możliwości. A przede wszystkim nie ignorować zmiany modelu pracy i potencjału, który mają dostępne na rynku narzędzia, takie jak podarunkowe karty sportowe.