REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pokolenie Z

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Praca w środowisku wielopokoleniowym. Wyzwania warte wysiłku

Na rynku pracy są obecne cztery pokolenia. Wyzwaniem dla pracodawców jest zrozumienie różnic w wartościach wyznawanych przez ich przedstawicieli. Eksperci dostrzegają trudności w zarządzaniu zespołami wielopokoleniowymi. Zespoły wielopokoleniowe to prawdziwy skarb, jeżeli organizacja i występujące w nich osoby potrafią wykorzystywać różnorodność.

Jedna trzecia pracowników generacji Y i Z rozważa zmianę pracy

Jedna trzecia pracowników generacji Y i Z rozważa zmianę pracy, co piąty badany myśli o przebranżowieniu - wynika z badania RocketJobs.pl. Jak podano, branżą, w której najczęściej rozważano zmianę pracy, jest sprzedaż.

Zetki wspierane przez voiceboty

Jak voiceboty pomagają zatrudniać Z-etki oraz zwiększyć ich zaangażowanie w pracy?

„Z” jak zmiana – o tym, jak pokolenie Z odmienia rynek pracy

63,05 proc. Polaków w wieku 18-24 uważa, że wypłata jest dla nich najmniej istotna w pracy – wynika z raportu ADP „People at Work 2022: A Global Workforce View”. Jakie jest tak naprawdę pokolenie Z, budzące na rynku pracy tak wiele kontrowersji? Są to osoby, którym nie zależy już na etatach jak ich starszym kolegom. Wolą work-life balance od wysokich stanowisk i spokój po pracy od podwyżek.

Pokolenie Z na rynku pracy

Pokolenie Z staje się symbolem zmian w zakresie potrzeby wsparcia zdrowia psychicznego pracowników. Przyjazna atmosfera i bezstresowe środowisko są dla nich ważniejsze od podwyżki i elastycznych godzin pracy.

Stereotypy do lamusa – co rzeczywiście łączy, a co dzieli pokolenia?

Eksperci są jednogłośni: zróżnicowane pokoleniowo zespoły to przepis na dobrze prosperującą firmę. To także odpowiedź na wyzwania obecnego rynku pracy, na którym – w obliczu starzejącego się społeczeństwa – polityka diversity & inclusion nabiera jeszcze większego znaczenia.

Jak przyciągnąć najlepsze talenty Pokolenia Z?

Jak przyciągnąć najlepsze talenty Pokolenia Z? Wyniki badania Cpl Poland Zoomersi w pracy, czyli jak Pokolenie Z podbija rynek pracy w Polsce, pokazują oczekiwania reprezentantów Generacji Z względem procesu rekrutacyjnego, a także wskazują kluczowe kwestie, które rekruterzy powinni wziąć pod uwagę w pierwszych kontaktach z reprezentantami tego pokolenia.

Jak młodzi ludzie postrzegają równość w pracy?

Według badań aż 42,6% Polek spotkało się w pracy z umniejszaniem kompetencji zawodowych ze względu na płeć. Rocketjobs.pl w kolejnych spotach kampanii o Generacji Z bierze na warsztat temat równości w środowisku zawodowym nawiązując odważną, skłaniającą do refleksji dyskusję na temat dyskryminacji kobiet i osób LGBT.

4 pokolenia pracowników – 4 korzyści

Współczesne firmy są coraz częściej jak wielopokoleniowe rodziny, co jest oczywiście konsekwencją trendów demograficznych. Podobnie jak w przypadku domu, w którym mieszka jednocześnie kilka generacji, również przedsiębiorstwa, posiadające zespół o zróżnicowanej strukturze wiekowej, muszą nauczyć się funkcjonować w tym układzie. To wiąże się z wyzwaniami – przede wszystkim dotyczącymi metody zarządzania zespołem. Jednak zapłatą za ten wysiłek są korzyści, jakie przynosi multigeneracyjność. Oto 4 najważniejsze.

Pokolenie Z a kompetencje cyfrowe

Pokolenie Z (czyli osoby, które wchodzą na rynek pracy w wieku 18-24 lat) dorastało w dobie szybkiego postępu technologicznego. Jak oceniają swoje kompetencje cyfrowe i ich znaczenie w przyszłości zawodowej?

Dlaczego pokolenie Z chce pracować w centrum?

Z badań wynika, że pokolenie Z chce pracować w ścisłym centrum miast. Dlaczego praca w takiej lokalizacji jest przez młodych pracowników najbardziej pożądana?

REKLAMA