Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pokolenie Z

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Według badań aż 42,6% Polek spotkało się w pracy z umniejszaniem kompetencji zawodowych ze względu na płeć. Rocketjobs.pl w kolejnych spotach kampanii o Generacji Z bierze na warsztat temat równości w środowisku zawodowym nawiązując odważną, skłaniającą do refleksji dyskusję na temat dyskryminacji kobiet i osób LGBT.
Współczesne firmy są coraz częściej jak wielopokoleniowe rodziny, co jest oczywiście konsekwencją trendów demograficznych. Podobnie jak w przypadku domu, w którym mieszka jednocześnie kilka generacji, również przedsiębiorstwa, posiadające zespół o zróżnicowanej strukturze wiekowej, muszą nauczyć się funkcjonować w tym układzie. To wiąże się z wyzwaniami – przede wszystkim dotyczącymi metody zarządzania zespołem. Jednak zapłatą za ten wysiłek są korzyści, jakie przynosi multigeneracyjność. Oto 4 najważniejsze.
Pokolenie Z (czyli osoby, które wchodzą na rynek pracy w wieku 18-24 lat) dorastało w dobie szybkiego postępu technologicznego. Jak oceniają swoje kompetencje cyfrowe i ich znaczenie w przyszłości zawodowej?
Z badań wynika, że pokolenie Z chce pracować w ścisłym centrum miast. Dlaczego praca w takiej lokalizacji jest przez młodych pracowników najbardziej pożądana?