REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ogólnopolski Dzień Pracowników HR - 20 czerwca

Ogólnopolski Dzień Pracowników HR.
Ogólnopolski Dzień Pracowników HR.

REKLAMA

REKLAMA

Ogólnopolski Dzień Pracowników HR przypada na 20 czerwca. Dnia 20 maja wystartowała kampania wizerunkowa "Moda na HR", która jest ściśle powiązana z dniem HR-owca.

Ogólnopolski Dzień Pracowników HR

„Moda na HR” - pod takim hasłem 20 maja wystartowała kampania wizerunkowa związana z ustanowionym przez Pracuj.pl Ogólnopolskim Dniem Pracowników HR - HR-Day. W ramach kampanii już po raz drugi zostaną zaprezentowane wyniki ogólnopolskiego badania „HR-owca portret własny”, odbędzie się debata ekspercka poświęcona „Przyszłości HR w Polsce”, a także szereg działań promujących branżę Human Resources i inspirujących specjalistów z tego sektora. Z okazji przypadającego na 20 czerwca święta branżowego HR-Day odbędą się również uroczyste gale regionalne w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Warszawie. Kampania potrwa do końca czerwca.

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja

Zobacz: Różnorodność płci w procesie prowadzenia polityki kadrowej

Kampania "Moda na HR"

Kampania „Moda na HR” będzie skupiona wokół czterech obszarów: rekrutacja, nowoczesne narzędzia HR, wizerunek oraz rozwój pracowników. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali liderzy opinii i eksperci m.in. Joanna Malinowska-Parzydło (Personal Brand Institute), Agnieszka Polska-Kamieńska (Persona Global Polska), Patrycja Załug (Akademia Kobiet Sukcesu), Jacek Walkiewicz (Pełna Moc) oraz Miłosz Brzeziński (Instytut Kreowania Skuteczności).

- 20 czerwca, z inicjatywy portalu Pracuj.pl obchodzimy Ogólnopolski Dzień Pracowników HR pod nazwą HR-Day. Jako Grupa Pracuj wyszliśmy z założenia, że jest to najlepsza okazja, by połączyć branżowe święto z szeroko zakrojoną debatą o przyszłości Human Resources w naszym kraju. Dlatego też postanowiliśmy poznać opinię specjalistów i ekspertów oraz rozpocząć dyskusję na ten temat. Mamy nadzieje, że nasza inicjatywa zaangażuje i zintegruje całe środowisko HR. – wyjaśnia Aleksandra Gierybo-Paprota z Grupy Pracuj SA, właściciel marki Pracuj.pl.

REKLAMA

Cel inicjatywy

Inicjatywa serwisu Pracuj.pl ma na celu przede wszystkim podkreślenie coraz większej roli HR-owców w firmach. Zatrudnianie najlepszych pracowników oraz budowanie takiego środowiska pracy, w którym ludzie mogą w pełni rozwinąć swoje zdolności jest kluczowe dla rozwoju każdej firmy i dlatego nigdy nie wyjdzie z „biznesowej mody”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy: Rozwój nowych mediów a nowe pokolenia pracowników

Badanie "HR-owca portret własny"

W ramach kampanii portal Pracuj.pl przedstawi wyniki drugiego ogólnopolskiego badanie „HR-owca portret własny”, w którym polscy specjaliści wypowiedzą się na temat swojej pracy. Dowiemy się także w jaki sposób spędzają oni wolny czas, jakimi wartościami się kierują, jakie są ich aspiracje i co sprawia, że pracują z pasją. Poprzednia edycja raportu jest dostępna na stronie: http://content.pracuj.pl/HRowca_portret.pdf.

Debata "Przyszłość HR w Polsce"

W ramach kampanii 11 czerwca przeprowadzona zostanie również debata ekspercka, której motywem przewodnim będzie „Przyszłości HR w Polsce”. Uczestnikami debaty będą: Joanna Malinowska-Parzydło (Personal Brand Institute), Ewa Walenda (Personel i Zarządzanie), Zyta Machnicka (Candidate Experience), Paulina Grotkowska (Kancelaria Prawna Kruk i Partnerzy) oraz Izabela Bartnicka i Radosław Iwańczuk (Grupa Pracuj). Debata będzie na żywo relacjonowana za pomocą streamingu online na stronie www.hr-day.pl.


Filmy, poradniki, ciekawostki...

Na klientów Grupy Pracuj czekają również inspiracyjne filmy i poradniki, a także interesujące artykuły merytoryczne, ciekawostki z życia specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, liczne konkursy prowadzone w mediach społecznościowych oraz inne niespodzianki. Z ramienia Grupy Pracuj ekspertami kampanii będą: Ewa Wolska, Sabina Olbryś, Izabela Bartnicka, a także Radosław Iwańczuk i Radosław Żemło.

Zadaj pytanie: Forum

Media

Kampania „Moda na HR” prowadzona będzie w mediach własnych na stronie www.hr-day.pl, www.hrweb.pl, na profilu Grupa Pracuj dla Pracodawców na portalu Facebook a także w mediach branżowych. Patronami medialnymi kampanii są: Personel i Zarządzanie, THINKTANK, BadaniaHR.pl, egospodarka.pl, HRNews.pl, HRStandard.pl, HRTrendy.pl, kadry.infor.pl. Patronat instytucjonalny nad kampanią objęły także: Akademia Kobiet Sukcesu, Employer Branding Institute oraz Personal Brand Institute.

Pracuj.pl to najczęściej odwiedzany przez internautów polski portal pracy, skierowany do specjalistów i menedżerów. Codziennie kandydaci mogą znaleźć w serwisie co najmniej kilkanaście tysięcy ofert pracy, a także porady specjalistów dotyczące poszukiwania pracy, rozwoju zawodowego oraz zdobywania dodatkowych kwalifikacji. Pracuj.pl wspiera również firmy w kształtowaniu ich wizerunku jako pracodawców, dzięki czemu mogą liczyć na zgłoszenia najlepszych kandydatów. Portal powstał w 2000 r. i należy do Grupy Pracuj S.A. Pracuj.pl jest członkiem-założycielem największego na świecie sojuszu niezależnych serwisów rekrutacyjnych The Network, zrzeszającego serwisy działające w ponad 70 krajach świata.

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code
Uprawnienia rodzicielskie - QUIZ
certificate
Jak zdobyć Certyfikat:
  • Czytaj artykuły
  • Rozwiązuj testy
  • Zdobądź certyfikat
1/10
Ile tygodni urlopu macierzyńskiego można maksymalnie wykorzystać jeszcze przed porodem?
nie ma takiej możliwości
3
6
9 - tylko jeśli pracodawca wyrazi na to zgodę
Następne

REKLAMA

Kadry
Alarmujące dane GUS: albo bezpiecznie, albo szybko. Dramatycznie rośnie liczba poważnych wypadków przy pracy

Alarmujące dane GUS z 2024 r. i pierwszego półrocza 2025 r.: dramatycznie rośnie liczba poważnych wypadków przy pracy. Trzeba wybrać: albo bezpiecznie, albo szybko. Jak zahamować niebezpieczny kierunek?

Emerytury czerwcowe 2026 - kiedy przeliczenie przez ZUS?

Emerytury czerwcowe - nowe przepisy wchodzą w życie w styczniu 2026 r. Komu ZUS przeliczy emeryturę? Kiedy nastąpi przeliczenie? Czy trzeba składać wnioski do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych?

PPK: nie każdy o tym wie, że uczestnik PPK może przenosić środki między swoimi rachunkami PPK

Podmiot zatrudniający dokonuje wpłat do PPK na rachunek uczestnika utworzony w związku z zatrudnieniem w tym podmiocie. Uczestnik PPK, który ma kilka rachunków PPK, może jednak w każdym czasie złożyć wniosek o wypłatę transferową środków między tymi rachunkami. Oznacza to, że osoba mająca kilka rachunków PPK ma możliwość przenoszenia środków pomiędzy tymi rachunkami.

Migracja pracownicza po polsku: Nie żądaj podwyżki, bo zastąpi Cię cudzoziemiec. Excel rośnie, państwo znika

W polskich fabrykach trwa cichy eksperyment: jeśli pracownicy chcą podwyżki, zawsze można ich zastąpić tańszymi pracownikami z Azji czy Afryki. W Excelu wszystko się zgadza. Problem w tym, że coraz mniej zgadza się w państwie, wspólnocie i relacjach społecznych.

REKLAMA

Zero PIT, zero ZUS i pełny koszt podatkowy: tak rozlicza się benefity żywieniowe, np. kanapki, owoce, przekąski

Jak rozliczać benefity żywieniowe dla pracowników? Pora jednoznacznie rozstrzygnąć tę kwestię. Zero PIT, zero ZUS i pełny koszt podatkowy: tak rozlicza się benefity żywieniowe, np. kanapki, owoce, przekąski.

Wynagrodzenia w Polsce wzrosły o 8,2%, ale dysproporcje międzybranżowe pogłębiają się

Wynagrodzenia w Polsce wzrosły o 8,2%, ale dysproporcje międzybranżowe pogłębiają się. Jak się okazuje przeciętne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw w Polsce wzrosło o 8,2% rok do roku, osiągając we wrześniu poziom 8750 zł. Firmy technologiczne, produkcyjne i spożywcze przyciągają wykwalifikowanych specjalistów rosnącymi wynagrodzeniami, podczas gdy branże usługowe, mimo większej liczby ofert, wykazują stabilizację płac.

Do wypalenia zawodowego dochodzi cyfrowe przesycenie. Jak im przeciwdziałać? [WYWIAD]

We współczesnym świecie do niebezpieczeństwa wypalenia zawodowego dochodzi wypalenie cyfrowe. Czy to odpowiednia nazwa? Jak im skutecznie przeciwdziałać? Na pytania infor.pl odpowiada dr hab. Andrzej Silczuk.

PPK z aktywami blisko 44 mld zł. PFR Portal PPK zapowiada propozycję podniesienia dopłaty rocznej

PPK bije rekordy – aktywa zbliżają się do 44 mld zł, a liczba uczestników rośnie w tempie trzech osób co cztery minuty. Jak zapowiada Marta Damm-Świerkocka z PFR Portal PPK, podczas przeglądu ustawy w 2026 r. pojawi się propozycja zwiększenia dopłaty rocznej, by wzmocnić długoterminowe oszczędzanie.

REKLAMA

Zwolnienie z pracy: jakie przyczyny naprawdę akceptują polskie sądy? Oto lista przyczyn i błędy, które kosztują pracodawców fortunę, a pracownikowi dają szansę na wygraną w sądzie

Każdego roku tysiące Polaków odwołuje się do sądów pracy od wypowiedzenia umowy. Statystyki są bezlitosne – pracodawcy przegrywają mnóstwo spraw, bo nie potrafią właściwie uzasadnić zwolnienia. Co musi zawierać wypowiedzenie, żeby sąd uznał je za zasadne? Jakie przyczyny są akceptowane, a jakie błędy prowadzą do przegranej? Przeanalizowaliśmy orzecznictwo i przygotowaliśmy przewodnik.

Grudzień 2025: ważne terminy dla kadr i płac. Są nowości - trzeba pamiętać

Grudzień 2025 r. to szczególny czas, koniec roku i wiele różnych rozliczeń. Działy kadry i płac powinny więc pamiętać o kluczowych terminach na grudzień 2025 r. jak i nowych regulacjach prawnych, które wchodzą w życie właśnie w grudniu 2025 r.

Zapisz się na newsletter
Kodeks pracy, urlopy, wynagrodzenia, świadczenia pracownicze. Bądź na bieżąco ze zmianami z zakresu prawa pracy. Zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA