REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Szkolenie "Trudne przypadki w pracy kadrowca" - 28 października 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy na szkolenie "Trudne przypadki w pracy kadrowca" - jak usprawnić komunikację, trudne rozmowy, stres. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2014 r. w Warszawie.

Opis warsztatu:

Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi staje się dziś jednym z kluczowych obszarów strategii każdej liczącej się organizacji.  Wymagania menadżerów jednostek biznesowych wobec specjalistów ds. zarówno tzn. twardego jak i miękkiego HRu rosną błyskawicznie. Oczekują oni szybszych, profesjonalnie przeprowadzonych procesów rekrutacji i selekcji, szkoleń i rozwoju pracowników, procesowania spraw kadrowych i finansowych. Dzieje się tak ponieważ równie szybko rosną oczekiwania co do realizacji nałożonych na nich planów sprzedażowych czy produkcyjnych. Między działami zasobów ludzkich i operacyjnych dochodzi do wielu nieporozumień i zatargów. Obie strony często mają wrażenie, jakby mówiły innymi językami. Jak w takiej sytuacji zminimalizować ryzyko konfliktów oraz zwiększyć komfort pracy w zmiennym i szybko zmieniającym się środowisku? Jak usprawnić komunikację między działami i lepiej zarządzać stresem?

REKLAMA

Autopromocja

Zasady rozliczania czasu pracy w systemie pracy w ruchu ciągłym

Cele warsztatu:

Celem warsztatu jest dostarczenie rzetelnej wiedzy oraz rozwinięcie praktycznych umiejętności z zakresu:

  • psychologicznych mechanizmów rządzących procesami społecznymi w środowisku pracy,
  • rozpoznawania i dostrajania się do różnych typów osobowości ,
  • komunikacji oraz miękkich negocjacji z klientami wewnętrznymi,
  • budowania współpracy opartej na wewnętrznych ustaleniach biznesowych,
  • komunikacji asertywnej,
  • zarządzania stresem oraz prewencji występowania sytuacji stresowych.

Dla kogo:

Do udziału w warsztacie zapraszamy pracowników działów personalnych – specjalistów i menedżerów HR, trenerów, rekruterów, HR Biznes Partnerów, menedżerów działów operacyjnych oraz właścicieli firm od małych po międzynarodowe korporacje.

Porozmawiaj o tym na FORUM

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W PROGRAMIE:

Moduł 1. Wprowadzenie

  • Powitanie uczestników i przedstawienie się trenera.
  • Prezentacja celów i programu szkolenia oraz korzyści z udziału w nim.
  • Rewizja oczekiwań uczestników.
  • Kontrakt szkoleniowy.

Moduł 2. Psychologiczne podstawy współpracy i komunikacji w przedsiębiorstwie

  • Zjawisko atrybucji w służbie ego oraz tzw. błąd obserwatora
  • Mechanizmy psychologii społecznej a współpraca w organizacji; polaryzacja i próżniactwo społeczne
  • Proces grupowy oraz role społeczne w środowisku pracy
  • Typy osobowości  w kontekście dostrajania się do rozmówcy i budowania relacji  

Moduł 3. Narzędzia skutecznej i profesjonalnej komunikacji

  • Odsłanianie intencji oraz ramowanie wypowiedzi
  • Filary skutecznej komunikacji od aktywnego słuchania po wewnętrzne negocjacje
  • Zasady miękkiej perswazji we współpracy z klientem wewnętrznym; model 5U, zacznij od nie
  • Odpowiedzialność biznesowa  w prowadzeniu procesów HRM– macierz RACI/RAM

Moduł 4. Asertywność oraz radzenie sobie ze stresem w codziennej pracy specjalisty ds. HRM

  • Czym jest asertywność w środowisku pracy
  • Model Fuko jako uniwersalne narzędzie komunikacji asertywnej
  • Stres i czynniki pogłębiające negatywny odbiór bodźców
  • Metody radzenia sobie ze stresem; stopniowanie i nazywanie emocji, odkładanie w czasie

Moduł 5. Zakończenie szkolenia

  • Powtórzenie najważniejszych treści szkoleniowych
  • Runda informacji zwrotnych na temat szkolenia
  • Ewaluacji szkolenia

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy >>>

Zapisz się na newsletter
Kodeks pracy, urlopy, wynagrodzenia, świadczenia pracownicze. Bądź na bieżąco ze zmianami z zakresu prawa pracy. Zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code
Uprawnienia rodzicielskie - QUIZ
certificate
Jak zdobyć Certyfikat:
  • Czytaj artykuły
  • Rozwiązuj testy
  • Zdobądź certyfikat
1/10
Ile tygodni urlopu macierzyńskiego można maksymalnie wykorzystać jeszcze przed porodem?
nie ma takiej możliwości
3
6
9 - tylko jeśli pracodawca wyrazi na to zgodę
Następne

REKLAMA

Kadry
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Sprzedaż w 2030 r. czyli kompetencje przyszłości. Jaki musi być handlowiec za 5 lat?

Sprzedaż dynamicznie się zmienia. Bywa, że klient kończy rozmowę z handlowcem w środku ofertowej formułki. Dziś, a jeszcze bardziej za 5 lat, klienci potrzebują rozmowy, zrozumienia, uważnego słuchania i pomocy. Coraz ważniejsza jest uczciwość i działanie zgodnie z wartościami. O czym dziś musi wiedzieć handlowiec, aby w 2030 r. posiadał wszystkie wymagane kompetencje?

Przeniesienie pracownika do innego działu. Co z wypowiedzeniem zmieniającym i odprawą?

W praktyce może się zdarzyć, iż pracodawca przenosi pracownika do innego działu, aby uniknąć zwolnień. Jak dokonać tego zgodnie z prawem? Kiedy nie jest potrzebne wypowiedzenie zmieniające? Czy przenoszonemu pracownikowi trzeba wypłacić odprawę?

Ekstremalne temperatury zmniejszają wydajność pracy

Z powodu upałów w Chinach, Hiszpanii, Włoszech i Grecji PKB może spaść o blisko 1 pkt proc. - wynika z raportów ekspertów Allianz Trade. Ekstremalne temperatury maja duży wpływ na wydajność pracy.

Realia pracy tymczasowej. Co liczy się dziś dla firm i kandydatów? [Badanie]

Na rynku pracy, gdzie coraz trudniej o trwałość i przewidywalność, głos pracowników oraz pracodawców staje się jednym z najczulszych barometrów zmian. Job Impulse co roku bada poziom satysfakcji obu tych grup. Najnowsze wyniki wskazują, że oczekiwania wobec agencji dynamicznie rosną: firmy domagają się sprawnych, natychmiastowych rekrutacji, ale przy zachowaniu wysokiej jakości procesów i maksymalnym ograniczeniu rotacji. Z kolei pracownicy tymczasowi coraz wyraźniej sygnalizują potrzebę stabilności, poszerzania systemu benefitów, a także obsługi formalności online.

REKLAMA

Lipiec 2025 – dni wolne, godziny pracy

Lipiec 2025 – dni wolne od pracy i godziny pracy. To najbardziej zapracowany miesiąc w roku. Jaki jest wymiar czasu pracy w lipcu? Czy kalendarz dni wolnych od pracy przewiduje święta w tym miesiącu?

Zmiany w umowach o pracę: dodatkowe koszty dla pracodawcy bo część umów musi przejść przez tłumacza przysięgłego

W III kwartale 2025 r. obowiązują już cztery istotne i nowe ustawy w obszarze prawa pracy. Przyglądlądamy się jednej z nich w zakresie zmian w zatrudnieniu jakie weszły na skutek tych nowych regulacji. Chodzi o istotną instytucję bo o umowę o pracę! To dokument, który ma kluczowe znaczenie dla stosunku pracy. Zmiany, które zaszły w umowach o pracę są naprawdę znaczące i co gorsza generują koszty dla pracodawców. Pocieszające jest jednak to, że zmiany dotyczą tylko wybranych grup pracowników, nie wszytskich zatrudnionych osób.

Wyzwania dla pracodawców w zakresie wynagrodzeń. Zmiany pomogą zmniejszyć rotację pracowników

Połowa polskich pracowników uważa, że zarabia za mało. To powód dużej rotacji pracowników. Jakie wyzwania stoją przed pracodawcami? Co muszą zmienić, aby zmniejszyć rotację w firmie?

Raz w roku 14 dni z rzędu urlopu wypoczynkowego? Czy to obowiązek pracownika?

Czy pracownik musi raz w roku kalendarzowym wykorzystać 14 dni urlopu wypoczynkowego z rzędu? Zgodnie z art. 162 Kodeksu pracy na wniosek pracownika urlop może być podzielony na części, ale co najmniej jedna część wypoczynku powinna trwać nie mniej niż 14 kolejnych dni kalendarzowych.

REKLAMA

Nie do 5 000 zł a do 46 000 zł: nowe przepisy już w mocy. Poszła w górę wysokość grzywny za wykroczenia przeciwko przepisom ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych

Nie do 5 000 zł a do 46 000 zł. Aż 9. krotnie poszła w górę wysokość grzywny za wykroczenia przeciwko przepisom ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych. Kto zyska a kto straci i dlaczego tak się stało? Ustawodawca reaguje na bieżącą sytuację na rynku pracy. Tym samym znowelizowano najistotniejszą ustawą w obszarze ubezpieczeń społecznych jaką jest ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 350, dalej jako: ustawa). Zatem za co można nałożyć taką grzywnę?

Sprawdź, którym liderem jesteś: kontroler, terapeuta, mesjasz, eko-lider [Zarządzanie]

Dr Simon Western wyróżnia 4 typy liderów w firmach: terapeuta, mesjasz, kontroler i eko-lider. Który typ przywództwa został uszyty na miarę naszych czasów? Sprawdź, którym typem lidera jesteś.

REKLAMA