reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Informatyzacja HRM > Rozwój nowych mediów a nowe pokolenia pracowników

Rozwój nowych mediów a nowe pokolenia pracowników

Media ciągle dostarczają nam newsów dotyczących pokoleń Y, Z i C. Tymczasem mało kto tak naprawdę potrafi się połapać, czym one się od siebie różnią. Rozwój nowych mediów wpływa Niejednokrotnie sami naukowcy mają problem z określeniem, czy ludzie pokolenia C są częścią Y, inną nazwą dla pokolenia Z, czy też mamy do czynienia z niezależnymi generacjami. Spróbujmy więc przyjrzeć się bliżej tej sprawie i dowiedzieć się, kim właściwie są ludzie pokolenia C.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Rozwój nowych mediów a nowe pokolenia pracowników. /Fot. Fotolia

Narzędzia kadrowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama

KORONAWIRUS A PRAWO PRACY

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Wszystko co musisz wiedzieć o PPK

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Ewa Warzecha – Ważydrąg

Ekspert podatkowy, księgowa, właścicielka Biura Rachunkowego EVA

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama