REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Hr, Szkolenie

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Szkolenia i opieka medyczna dla pracowników

Szkolenia i opieka medyczna dla pracowników to najpopularniejsze benefity stosowane przez pracodawców w Polsce.

Kursy językowe - najlepsza inwestycja w siebie

Kursy językowe wciąż stanowią najlepszą inwestycję w siebie. Znajomość języków obcych jest bowiem brana pod uwagę praktycznie przez każdego pracodawcę i daje większe szanse na rynku pracy.

Wellness w firmie (1)

Dziś, w obliczu rosnącej świadomości ekologii i profilaktyki zdrowia, prognozy starzejącego się społeczeństwa, a z drugiej strony, wzrostu tempa życia i towarzyszącego mu braku poczucia równowagi życiowej, trend wellness w firmie stał się realną potrzebą zarówno po stronie pracownika, jak i jego pracodawcy. Dynamicznie rośnie liczba organizacji, które wdrażają programy wellness. I bardzo im się to opłaca.

Zawodowe postanowienia na nowy rok

Badania wskazują jednoznacznie na niski procent realizacji noworocznych postanowień zawodowych. Tylko 8% społeczeństwa udaje się osiągnąć zakładane cele. Jaka jest tego przyczyna? Które postanowienia mają większą szansę na realizację?

Nowe trendy w kulturze organizacyjnej – CIO i CLO

Chief Innovation Officer (CIO) oraz Chief Learning Officer (CLO) to nowe trendy w kulturze organizacyjnej. Jakie role pełni dyrektor ds. innowacji i dyrektor ds. zarządzania wiedzą?

Jak osiągać wyznaczone cele?

Wiele osób poddaje się rutynie i nie realizuje własnych celów. Czasami brakuje im odwagi, by po nie sięgnąć. Zdarza się również, że te osoby w ogóle nie planują przyszłości. Tymczasem warto urzeczywistniać swoje marzenia. Jak dążyć do ich realizacji?

Znaczenie szacunku do pracownika

Pracownicy niezadowoleni z pracy szukają innych miejsc zatrudnienia, a przy tym opowiadają innym o warunkach pracy i płacy funkcjonujących w firmie. Warto zapoznać się z wynikami badania Harvard Business School, według których ponad 70 proc. kryzysów medialnych to efekty doniesień byłych bądź aktualnych pracowników. Jakie zatem jest znaczenie szacunku do pracownika?

Optymalna motywacja

Wydawałoby się, że im większa motywacja, tym osiągnięcie celu staje się łatwiejsze. Ale czy rzeczywiście tak jest? Okazuje się, że wysoka motywacja może przeszkodzić w osiągnięciu planowanego rezultatu. Jak osiągnąć optymalną motywację?

Hobby w CV a zatrudnienie

Prawie każde CV zawiera rubrykę "Hobby" bądź "Zainteresowania". Zwykle znajduje się na końcu strony i w wielu CV wygląda tak samo. Warto zastanowić się nad jej zawartością, gdyż rekruterzy lubią czytać o zainteresowaniach kandydatów do pracy. Czy zainteresowania i hobby mogą zaważyć o zatrudnieniu pracownika?

Godzenie życia prywatnego z zawodowym w dobie Internetu

Godzenie życia prywatnego z zawodowym w dobie Internetu to nielada wyzwanie. Zadaje się pytania o granicę dzielenia się życiem prywatnym na portalach społecznościowych. Czy prezes poważnej firmy nie może pozwolić sobie na odrobinę luzu na Facebooku? Autorka książki „Dot.s(com)plikowane. Jak rozplątać nasze życie w sieci”, Randi Zuckerberg, odpowiada w niej na trudne pytania.

Nowe technologie w rekrutacji

Coraz widoczniejszym trendem w branży HR jest wykorzystywanie nowych technologii w rekrutacji. Czy rzeczywiście specjaliści ds. personalnych szukają pracowników poprzez Internet? Czy analizy kompetencji kandydatów dokonuje program komputerowy? Jak sprawdzają się social media w procesie pozyskania nowej kadry?

Wpływ wzrostu gospodarczego na wykwalifikowanych pracowników

Wzrost gospodarczy przyczynia się do masowej ucieczki wykwalifikowanych pracowników. Tak wynika z przeprowadzonego przez Hay Group badania. Pracodawcy stają przed trudnym zadaniem. Co zrobić, aby zatrzymać talenty w swojej firmie?

Ocena pracy działów HR przez menedżerów

Badania przeprowadzone przez Hay Group wykazały brak partnerstwa między działami HR a menedżerami liniowymi, który utrudnia skuteczne zarządzanie. Podstawowym problemem wydaje się być niechętne dzielenie się informacjami i wolna reakcja działów zarządzania zasobami ludzkimi. Jak zmienić aktualną sytuację?

Transformacja działów HR

20 ostatnich lat to okres transformacji działów HR. Wiąże się z otwarciem rynku, wolnością gospodarczą i rozwojem przestrzeni biznesowej w Polsce. W dalszym ciągu zmian wymaga podejście do kapitału ludzkiego. Jak wygląda proces ewolucji zarządzania zasobami ludzkimi?

Jak powinno wyglądać przywitanie i uścisk dłoni?

W kontaktach biznesowych oraz komunikacji między pracownikiem a pracodawcą bardzo ważne znaczenie ma pierwsze wrażenie. Jak powinno wyglądać prawidłowe przywitanie i uścisk dłoni? Na co należy zwrócić uwagę?

Zarządzanie talentami w firmie

Zarządzanie talentami w firmie powinno być oparte na rozwijaniu umiejętności i kompetencji pracownika. Dotyczy to szczególnie pracowników o najwyższym potencjale, którzy mogą mieć ogromny wpływ na przyszłość pracodawcy.

Open space - wady i zalety

Open space ma swoje wady i zalety. Pracownicy wykonujący pracę w biurze o otwartej przestrzeni mogą łatwiej się ze sobą porozumiewać, co może wpłynąć pozytywnie na integrację zespołu. Z drugiej strony może ucierpieć na tym efektywność pracowników. Niektórzy nie potrafią pracować w takich warunkach w skupieniu.

Regionalny Konwent HR - 16 października 2014 r.

Serdecznie zapraszamy na Regionalny Konwent HR, który odbędzie się 16 października 2014 r. w Gdańsku.

Międzynarodowy Konwent HR - 9 października 2014 r.

Zapraszamy na Konferencję Międzynarodowy Konwent HR, która odbędzie się 9 października w Warszawie. To największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie branży HR.

Kompetencje mentora w organizacji

W mentoringu wszyscy wygrywają: mentee, mentor i organizacja. Mentor to osoba będąca wzorem dla mentee. Jakie kompetencje powinien posiadać dobry mentor?

REKLAMA