Zostań atrakcyjnym pracodawcą, czyli wewnętrzny i zewnętrzny employer branding
REKLAMA
Jeśli podjąłeś decyzję o wprowadzeniu w swojej firmie kampanii employer brandingowej, powinieneś zacząć nie tylko od gruntownej analizy stanu swojego przedsiębiorstwa, lecz także zastanowić się nad ogólną sytuacją ekonomiczną. Wpływa ona bowiem na oczekiwania Twoich potencjalnych pracowników.
Poszczególne branże różnie przeszły przez kryzys. W związku z tym sposoby dotarcia do kandydatów musiały ulec zmianie. – Firmy zastanawiają się, jak zapewnić swoim pracownikom poczucie bezpieczeństwa i pokazać, że można odbudować ścieżki karier, które w dobie kryzysu nagle się urwały – twierdzi Marek Kozłowski, szef employer brandingu w Grupie StepStone.pl. Już sam fakt tego typu obserwacji świadczy o tym, jak bardzo zmieniła się sytuacja na polskim rynku pracy wraz z przemianami ustrojowymi i przystąpieniem kraju do Unii Europejskiej. Obecnie pracodawca musi brać pod uwagę preferencje pracowników dotyczące komfortu pracy i perspektyw rozwoju – nie dzierży już wszystkich kart. Ogólna sytuacja ekonomiczna odgrywa więc bardzo znaczącą rolę.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat