Inwestycja w komunikację
REKLAMA
● W ostatnich latach można było przeczytać wiele o kryzysie komunikacji w USA, tzn. o wątpliwościach zarządzających firmami w skuteczność podejmowanych działań komunikacyjnych. Czy taki kryzys był widoczny z Pani punktu widzenia i czy już minął?
Wręcz przeciwnie, obecnie amerykańskie firmy poświęcają komunikacji wewnętrznej więcej uwagi niż kiedykolwiek wcześniej. Osoby zarządzające firmami zrozumiały, jak ważne jest komunikowanie się z pracownikami, szczególnie w okresie zmian. Teraz, kiedy sytuacja gospodarcza zaczyna się poprawiać, na komunikację wewnętrzną kładziony jest duży nacisk, żeby nie dopuścić do odchodzenia wartościowych pracowników z organizacji.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat