Wykorzystanie zrównoważonej karty wyników w zarządzaniu – studium przypadku
REKLAMA
– Stosując zrównoważoną kartę wyników, nie możemy ograniczyć się wyłącznie do spraw ściśle związanych z zarządzaniem wynikiem finansowym spółki – twierdzi Paweł Miłoszewski, dyrektor ds. zarządzania personelem w firmie Whirlpool Polska SA. – Zastosowanie tego narzędzia mierzenia sukcesu organizacji ma sens jedynie wtedy, kiedy jest ono wykorzystywane do mierzenia większości procesów w firmie – dodaje.
Aby zrównoważona karta wyników w pełni się sprawdziła, trzeba także ściśle wyselekcjonować badane obszary. Umiejętny wybór priorytetów to podstawa sukcesu. Tylko w ten sposób da się zdefiniować odpowiednie mierniki, dzięki którym będzie można określić i zrealizować cele firmy bądź konkretnego jej działu.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat