Koordynator ds. BHP
REKLAMA
Jeżeli jednocześnie w tym samym miejscu wykonują pracę pracownicy zatrudnieni przez różnych pracodawców, to pracodawcy ci muszą współpracować ze sobą, wyznaczyć koordynatora sprawującego nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy wszystkich pracowników zatrudnionych w tym samym miejscu, a także ustalić zasady współdziałania uwzględniające sposoby postępowania w przypadku wystąpienia zagrożeń dla zdrowia lub życia pracowników.
Koordynator powinien mieć doświadczenie zawodowe w zakresie miejsca robót oraz rodzaju wykonywanych prac lub czynności. Powinien posiadać aktualne szkolenie w zakresie bhp właściwe do jego funkcji lub zawodu. Wyznaczenie koordynatora bhp powinno nastąpić w formie pisemnej i powinno być aktualizowane w miarę zmieniających się warunków.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat