Kiedy wydać świadectwo pracy
Termin wydania świadectwa pracy jest uzależniony od rodzaju umowy, jaka łączyła pracownika z pracodawcą. W przypadku zawieranych po sobie umów na czas określony wynosi on 24 miesiące od zawarcia pierwszej umowy.
W nowych zasadach wydawania świadectwa pracy wprowadzono więcej terminów wydawania świadectwa pracy. Wcześniej pracodawca był zobowiązany do wydawania świadectwa pracy niezwłocznie w dniu, w którym następowało wygaśnięcie lub rozwiązanie stosunku pracy. Jeżeli było to niemożliwe, pracodawca miał obowiązek wydania świadectwa w ciągu 7 dni od ustania stosunku pracy.
Z upływem 24 miesięcy
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.
Zatrudnianie i zwalnianie pracowników. Obowiązki pracodawców 2022
Tylko teraz
49,00 zł
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
Świadczenia emerytalno-rentowe

Jak zdobyć Certyfikat:
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat
1/10
Emerytury i renty podlegają corocznie waloryzacji od dnia:
1 stycznia
1 marca
1 czerwca
1 września
Komentarze(0)
Pokaż: