Obowiązki pracodawcy likwidującego prowadzoną działalność gospodarczą
REKLAMA
Pracodawca stosownie do art. 30 § 1 pkt 1 k.p. może rozwiązać umowę o pracę za porozumieniem stron. Gdy pracownik nie wyrazi zgody na porozumienie, pracodawca powinien rozwiązać umowę o pracę za wypowiedzeniem. W przypadku likwidacji pracodawcy nie ma znaczenia, jakiego rodzaju umowa o pracę łączy pracownika i pracodawcę (na okres próbny, na czas określony, na czas nieokreślony) oraz czy pracownik zalicza się do grona tzw. pracowników objętych szczególną ochroną.
W przypadku likwidacji pracodawcy można rozwiązać umowę o pracę m.in.:
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat