| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Kadry > HRM > Szkolenia i rozwój > Czy nas na to stać?

Czy nas na to stać?

Każda firma, podejmując decyzję o wyjeździe integracyjnym, powinna zdawać sobie sprawę z tego, jakie koszty musi ponieść na jego organizację. Co zatem należy uwzględnić, planując tego typu przedsięwzięcie?

PRZYKŁAD

Firma z siedzibą w Warszawie postanowiła zorganizować wyjazd integracyjny dla 15-osobowego zespołu pracowników. Celem wyjazdu jest zbudowanie zespołu, wykreowanie liderów oraz wzrost umiejętności komunikacji interpersonalnej. Rozpatrywano dwa warianty: minimalistyczny (mini) i maksymalistyczny (maxi). Orientacyjne zestawienie kosztów wraz z przyporządkowaniem do poszczególnych pozycji przedstawia tabela.

 Kliknij aby zobaczyć ilustrację.

Powyższe zestawienie jest przykładowe, choć bazuje na aktualnych cenach firm szkoleniowych oraz ośrodków i hoteli.

Jeśli jednak nawet wariant minimum jest przez firmę kosztowo nie do przyjęcia, zawsze pozostaje „survival” - namioty, kanapki i las - to także przy odrobinie inwencji własnej oraz umiejętności obserwacji jest pożyteczne, pouczające i doskonale integruje.

 

Wojciech Michałek

Autor jest trenerem biznesu i konsultantem projektów HR w WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia.

Kontakt:

michalek@wikconsulting.com

 

 

Czytaj także

Narzędzia kadrowego

POLECANE

URLOPY WYPOCZYNKOWE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

EXCO A2A Polska

EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest polską filią Grupy EXCO (www.exco.fr) France, sieci niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych oraz doradztwa.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od kadry.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK