Czy aktywność pracowników w mediach społecznościowych ograniczać, czy wspierać?
REKLAMA
Opisane wyzwanie ma szczególne znaczenie w tych organizacjach, gdzie ludzie są filarem działalności biznesowej, a ich aktywność w internecie ma szczególny wpływ na odbiór firmy, która ich zatrudnia. Zanim zdecydujemy się tutaj na konkretne rozwiązania, warto odpowiedzieć sobie na kilka pytań.
Po pierwsze: czy ta sytuacja ma charakter przejściowy i czy jest taka możliwość, że moda na media społecznościowe po jakimś czasie przeminie? Zdecydowana większość ekspertów od internetu, ale także socjologów i psychologów, potwierdza, że nie mamy do czynienia z chwilowym zjawiskiem, ale raczej ze zmianą społeczną. Rozwój internetu i nowe technologie całkowicie zmieniły nie tylko sposób, w jaki się komunikujemy, czy poszukujemy informacji, ale w jaki żyjemy, pracujemy, zaspokajamy swoje potrzeby i cele życiowe. Jest to szczególnie widoczne wśród młodych ludzi, którzy dopiero wkraczają w życie zawodowe. Nie bez przyczyny jedną z nazw, którą określa się pokolenie Millennials jest nazwa Pokolenie D od Digital. Młodzi ludzie, którzy wkraczają teraz na rynek pracy, praktycznie wychowali się z internetem i możliwościami, jakie oferują technologie cyfrowe. Dla nich media społecznościowe są czymś naturalnym.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat