REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowe innowacyjne biuro PepsiCo

Subskrybuj nas na Youtube
biuro PepsiCo
biuro PepsiCo

REKLAMA

REKLAMA

PepsiCo Polska nie ustaje w realizacji swojej misji dotyczącej zrównoważonego rozwoju. Kompleksowe działania w tym obszarze znalazły odzwierciedlenie w organizacji nowego biura w Warszawie przy Placu Konesera 12. W ramach programu „Work that Works”, na nowo definiującego miejsce i sposób wykonywania pracy, przystosowano wnętrze i infrastrukturę do wprowadzonej przez firmę pracy w modelu hybrydowym. Przestrzeń wyposażona jest w nowoczesne i ekologiczne rozwiązania wykorzystujące materiały z recyklingu.
rozwiń >

Nowe biuro PepsiCo

Całkowita powierzchnia nowego biura wynosi 3 547,48 m² i zajmuje dwa spośród pięciu pięter budynku Monopol, w którym pracuje zespół PepsiCo. Duże otwierane okna dają nieograniczony dostęp do światła dziennego i świeżego powietrza oraz podkreślają przestronność wnętrza. Widok rozpościera się na ulicę Nieporęcką oraz Plac Konesera. Ukazuje on pracownikom siedziby głównej PepsiCo dynamikę tego pełnego pozytywnej energii miejsca. Budynek Monopol posiada dwa szyby windowe oraz tarasy, a dodatkowo urozmaicają go wykusze.

REKLAMA

Autopromocja

Jak projektowano nowe biuro?

– Podczas projektowania biura przyświecały nam dwa główne cele. Po pierwsze chcieliśmy, aby nasi pracownicy czuli się komfortowo w nowej siedzibie i cieszyli się różnorodnością dostępnych w niej przestrzeni. Po drugie, naszym założeniem było to, aby biuro reprezentowało wartości, którymi kierują się pracownicy PepsiCo. Zadbaliśmy więc o to, by nasze marki były centralnym elementem aranżacji wnętrza, oddając energię, pasję i dumę z naszej firmy w każdym detalu. Dążyliśmy do tego, aby każda przestrzeń była otwarta, przyjazna, przystępna i dawała poczucie prawdziwej współpracy – powiedziała Agata Shen, Dyrektor HR PepsiCo Polska. – Chcemy udowodnić, że działania ekologiczne są istotne i możliwe do wdrożenia już dzisiaj. Przyszłość naszej planety zależy od poziomu świadomości i społecznej odpowiedzialności organizacji działających na terenie Polski i na całym świecie. My przyjmujemy tę odpowiedzialność i pokazujemy, jak organizować pracę w sposób zrównoważony – dodała Agata Shen.

Prośrodowiskowe rozwiązania 

Nowe biuro PepsiCo wyróżnia się licznymi rozwiązaniami prośrodowiskowymi, co wpisuje się w realizowaną strategię pep+, czyli strategiczną transformację przedsiębiorstwa w kierunku zrównoważonego rozwoju. W ramach ekologicznych założeń PepsiCo i w myśl zasady „zero waste”, w nowej lokalizacji zrezygnowano z plastikowych butelek. Zamiast tego udostępniono wodę z kranu, nalewaki do napojów marek PepsiCo oraz saturujące urządzenia SodaStream. Meble używane w biurze powstały z materiałów pochodzących z recyklingu np. blat recepcyjny oraz blaty kuchenne wykonane zostały z nakrętek od butelek. Warto dodać, że firma postawiła również na bardziej ekonomiczne i zrównoważone wykorzystanie przestrzeni – wprowadzono rezerwację biurek (shared desk) oraz miejsc parkingowych poprzez dedykowaną aplikację PEPspace.

Kreatywna przestrzeń

– Doskonale wpisaliśmy się w narrację nowoczesnej, kreatywnej, społecznej przestrzeni Konesera. Wiemy, że nasza obecność tutaj będzie promować konstruktywne dla społeczeństwa wartości, a jednocześnie zapewnimy naszym pracownikom energetyzujące, komfortowe i zorientowane środowiskowo miejsce pracy, gdzie z łatwością mogą odbywać spotkania biznesowe i telekonferencje, zarówno w formule zdalnej, jak i stacjonarnej – powiedziała Agata Shen. – Nowe ergonomiczne biuro daje dostęp do nowoczesnych narzędzi i ułatwia funkcjonowanie w nowym popandemicznym modelu, który zagościł na stałe w naszej organizacji. Niedawno wdrożyliśmy program „Work that Works”, który daje pracownikom i ich managerom swobodę wyboru miejsca pracy w zależności od zaplanowanych zadań i zakresu obowiązków – dodała Agata Shen.

Otwarcie biura

Uroczyste otwarcie biura odbyło się 20 maja 2022 r. Od tamtej chwili pracownicy PepsiCo odkrywają możliwości i udogodnienia, jakie oferuje im nowe miejsce w ramach strategii 4C – Create, Connect, Collaborate i Celebrate. W obrębie tworzenia (Create) ułatwieniem są pokoje oraz narzędzia służące do spotkań w formie burzy mózgów i innych procesów kreatywnych. Uwzględniono także ułatwienia w zakresie nawiązywania kontaktów (Connect) z klientami, jak i podtrzymywania relacji między współpracownikami. Miejsce daje przestrzeń do podejmowania szerzej rozumianej współpracy (Collaborate) w formie spotkań, szkoleń czy zebrań Zarządu. Biuro zachęca pracowników do wspólnego świętowania sukcesów i budowania kultury PepsiCo (Celebrate).

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Biuro - open space

Coraz częściej odchodzi się od tradycyjnej pracy przy biurku na rzecz przestrzeni typu „open space”. Do dyspozycji pracowników w biurze na Placu Konesera są stoły konferencyjne, 230 biurek do pracy zarówno na siedząco, jak i na stojąco, 430 alternatywnych miejsc do działania, w tym 50 pomieszczeń pozwalających na większą prywatność, takich jak izolowane „pody” do rozmów w cztery oczy czy do pracy indywidualnej oraz wyciszone budki do prowadzenia rozmów telefonicznych. Pracownicy mogą korzystać z 4 kuchni oraz 4 kącików kawowych. Komfort pracy uświetnia nowoczesna infrastruktura IT w postaci dużych monitorów przy biurkach, wielofunkcyjnych drukarek, dwóch punktów ksero oraz niezawodnego połączenia sieciowego.

Budynek nowej siedziby głównej PepsiCo pochodzi z końca XIX wieku, kiedy to na tym terenie działały dwa zakłady Warszawskiej Fabryki Wódek „Koneser”. Dziś Koneser to połączenie postindustrialnej przestrzeni i nowoczesnego, miejskiego stylu życia. Przez ponad 30 lat działalności w Polsce główna siedziba PepsiCo znajdowała się na prawym brzegu Wisły, dlatego też rozważając nową lokalizację praski Koneser okazał się naturalnym wyborem.

Nowa siedziba to doskonała reprezentacja profilu współczesnego pracownika PepsiCo Polska. W centralnym punkcie przestrzeni umieszone zostały marki PepsiCo, które w każdym detalu podkreślają energię, pasję i dumę ludzi z bycia częścią organizacji. Nowa przestrzeń została stworzona by spełnić potrzeby przebywających w niej pracowników, którzy są największym kapitałem organizacji.

Źródło: PepsiCo

Zapisz się na newsletter
Kodeks pracy, urlopy, wynagrodzenia, świadczenia pracownicze. Bądź na bieżąco ze zmianami z zakresu prawa pracy. Zapisz się na nasz newsletter.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Uprawnienia rodzicielskie - QUIZ
certificate
Jak zdobyć Certyfikat:
  • Czytaj artykuły
  • Rozwiązuj testy
  • Zdobądź certyfikat
1/10
Ile tygodni urlopu macierzyńskiego można maksymalnie wykorzystać jeszcze przed porodem?
nie ma takiej możliwości
3
6
9 - tylko jeśli pracodawca wyrazi na to zgodę
Następne

REKLAMA

Kadry
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Employee advocacy na LinkedIn. Jak skutecznie angażować pracowników w budowanie marki pracodawcy?

Employee advocacy to strategia, w której pracownicy aktywnie angażują się w promocję swojej firmy. Na LinkedIn – największej platformie biznesowej na świecie – nabiera to szczególnego znaczenia. Pracownicy mogą budować nie tylko markę organizacji, lecz także własny wizerunek jako ekspertów.

PIE: do 2035 r. na polskim rynku pracy ubędzie 2,1 mln pracowników. Kogo zatrudniać zamiast obywateli Ukrainy?

Zgodnie z danymi Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE) do 2035 r. z polskiego rynku pracy ubędzie aż 2,1 mln pracowników. Czy pracownicy z Ukrainy odejdą? Kogo można tanio zatrudnić na te miejsca?

Pracownicy dorabiają na coraz większą skalę. Podstawowa umowa to teraz za mało

Teraz podstawowa umowa o pracę często nie wystarcza. Pracownicy podpisują dodatkowe zlecenia nie tylko dla pieniędzy. Dlaczego Polacy coraz częściej dorabiają? Oto wyniki badania.

70 tys. odprawy dla zwolnionego pracownika w 2025 r. Czy będzie zmiana w 2026 r.

Pracownik, z którym pracodawca rozwiązał stosunek pracy w ramach zwolnień grupowych lub zwolnienia indywidualnego, ma prawo do odprawy pieniężnej. Jej maksymalna wysokość nie może przekraczać 15-krotności minimalnego wynagrodzenia za pracę obowiązującego w dniu rozwiązania stosunku pracy. W 2025 r. jest to prawie 70000 zł.

REKLAMA

Pomoc ZUS-u dla firm poszkodowanych w powodzi z 2024 r. - podsumowanie

Od jesieni minionego roku przedsiębiorcy, którzy ponieśli straty w wyniku powodzi mogli skorzystać ze specjalnych form wsparcia i ulg realizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Opolski ZUS podsumował pomoc udzieloną przedsiębiorcom poszkodowanym w powodzi z 2024 r.

ZUS przypomina: Tylko złożenie wniosku do 30 kwietnia gwarantuje ciągłość wypłaty świadczenia

Zbliża się koniec terminu składania wniosków o 800 plus na nowy okres świadczeniowy. Rodzic powinien złożyć wniosek do 30 kwietnia 2025 r. Jeśli ten termin zostanie dotrzymany, to ciągłość wypłaty świadczenia wychowawczego będzie zachowana i ZUS wypłaci 800 plus do 30 czerwca 2025 r.

ZUS: stabilna sytuacja finansowa FUS w 2024 r. Przeciętna wypłata świadczenia emerytalno-rentowego w 2024 r. wyniosła 3735,34 zł

Zakład Ubezpieczeń Społecznych przedstawił opracowanie ZUS "Podsumowanie sytuacji finansowej FUS z 2024 r." Z opracowania wynika, że sytuacja Funduszu Ubezpieczeń Społecznych jest stabilna, a prognozy ZUS wskazują, że najbliższych latach nadal tak pozostanie. Przeciętna wypłata świadczenia emerytalno-rentowego w 2024 r. wyniosła 3735,34 zł.

Wysokość wynagrodzenia i rodzaj przysługujących benefitów są dla Zetek najważniejszym miernikiem ich wartości

Pracownicy z pokolenia Z przywiązują dużą wagę do wysokości wynagrodzenia i dodatkowych świadczeń z umowy o pracę ze względów nie tylko materialnych. Bezpieczne ekonomicznie i spokojne życie to oczywiście ważna dla nich wartość. Jednak wysokość pensji i inne benefity są jednocześnie miernikiem poczucia własnej wartości, a może nawet i szacunku do nich.

REKLAMA

Wsparcie finansowe z ZUS wypłacane z emeryturą lub rentą. Komu przysługuje ryczałt energetyczny?

Ryczałt energetyczny to specjalny dodatek do emerytur i rent. Jest on przeznaczony dla osób, które potrzebują wsparcia w pokrywaniu kosztów zużycia energii elektrycznej. Świadczenie jest wypłacane przez ZUS.

Seniorzy nadal aktywni zawodowo. Dlaczego opłaca się pracować osobom w wieku emerytalnym?

ZUS podaje, że wzrasta liczba pracujących osób w wieku emerytalnym. Aktywnych zawodowo seniorów w zeszłym roku było aż 872,6 tys. Kiedy opłaca się dalsza praca?

REKLAMA