| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: temperatura w miejscu pracy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu temperatura w miejscu pracy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące temperatura w miejscu pracy.

PIP: skargi pracowników w związku z pracą w upale

Aktualizacja: 26.06.2019

Od początku czerwca ponad 150 skarg w sprawie pracy w upale - poinformowała Państwowa Inspekcja Pracy. Skargi dotyczyły głównie wysokiej temperatury i braku zimnych napojów w miejscu pracy. »

Skrócenie czasu pracy, dodatkowe przerwy, zimne napoje - praca podczas upałów

Aktualizacja: 06.06.2019

Zgodnie z przepisami prawa pracy, pracodawca może w upalne dni wprowadzić dodatkowe przerwy albo pozwolić pracownikowi na wcześniejsze wyjście z pracy.Pracodawca ma również obowiązek zapewnić zimne napoje. »

Warunki pracy zimą - wyniki kontroli PIP

Aktualizacja: 14.03.2019

Obowiązkiem pracodawcy jest zapewnienie odpowiedniej temperatury w pomieszczeniach - przypomina PIP. Do Państwowej Inspekcji Pracy wpłynęło ponad 250 skarg na zbyt niską temperaturę w miejscu pracy. »

Obowiązki pracodawcy w okresie zimowym w zakresie BHP

Aktualizacja: 30.10.2018

W okresie zimowym pracodawca musi zapewnić pracownikom posiłki regeneracyjne i ciepłe napoje. Należy również zapewnić minimalną temperaturę w pomieszczeniach pracy oraz przestrzegać przepisów i zasad bezpieczeństwa przy odśnieżaniu dachów. »

PIP: ponad 300 skarg w związku z upałami

Aktualizacja: 14.08.2018

Państwowa Inspekcja Pracy otrzymała ponad 300 skarg od pracowników w związku z upałami. Głównym zastrzeżeniem był brak zimnych napojów i wysoka temperatura w miejscu pracy. »

PIP apeluje o skrócenie czasu pracy podczas upałów

Aktualizacja: 01.08.2018

Z uwagi na panujące wysokie temperatury, Główny Inspektor Pracy zaapelował do pracodawców o skrócenie czasu pracy swoim pracownikom. »

Lato w biurze – jak zmniejszyć negatywne skutki upałów?

Aktualizacja: 09.08.2018

Lipiec i sierpień to czas urlopów, podczas których można zregenerować siły i odpocząć od codziennych obowiązków zawodowych. Jednak wakacje trwają krótko, a panujące latem upały zmniejszają efektywność pracowników. Promieniowanie UV dociera także do wnętrz, powodując m.in. wzrost temperatury. Ta z kolei negatywnie wpływa na samopoczucie i obniża poziom skupienia osób przebywających w budynku. Co zrobić, żeby zapewnić im komfortowe warunki pracy w gorące dni? »

Praca podczas upałów i obowiązki pracodawcy

Aktualizacja: 20.06.2018

Podczas upałów pracodawca ma szereg obowiązków wobec swoich pracowników. Może on w upalne dni wprowadzić dodatkowe przerwy. Resort pracy przypomina o obowiązkach pracodawców. »

Praca podczas upałów - uprawnienia pracownika

Aktualizacja: 02.08.2017

Przepisy Kodeksu pracy nakładają na pracodawcę obowiązek zapewnienia w pomieszczeniach pracy odpowiedniej temperatury. Przepisy nie określają jednak maksymalnej temperatury powietrza, w jakiej praca może być wykonywana w pomieszczeniach. Przyjmuje się, że dla pracy w biurze to 30°C, a dla ciężkiej pracy fizycznej 28°C. »

Dodatkowe obowiązki pracodawcy w czasie upałów

Aktualizacja: 20.07.2017

Zgodnie z przepisami prawa pracy, podczas upałów na pracodawcach ciążą dodatkowe obowiązki, między innymi zapewnienie pracownikom wykonującym pracę w wysokiej temperaturze zimnych napojów. Za nieprzestrzeganie przepisów, pracodawcy grozi grzywna w wysokości od 1 tys. do nawet 30 tys. zł. »

Zimne napoje dla pracowników w czasie upałów

Aktualizacja: 05.07.2017

Pracodawca ma obowiązek dostarczyć zimne napoje pracownikom wykonującym pracę w wysokiej temperaturze. Jakie warunki muszą być spełnione by powstał obowiązek dostarczenia zimnych napojów? »

Minimalna temperatura w miejscu pracy

Aktualizacja: 05.01.2017

Temperatura w biurach nie powinna być niższa niż 18 stopni Celsjusza. Za niewywiązanie się z obowiązku zapewnienia odpowiedniej temperatury na stanowiskach pracy w budynkach grożą mandaty. »

Dlaczego latem biura pracują gorzej?

Aktualizacja: 18.05.2016

Lato to dla wielu firm okres odpoczynku i urlopów. Taki stan rzeczy ma swoje uzasadnienie w badaniach. Wynika z nich, że pracownicy są w tym okresie dużo mniej wydajni. Jakie czynniki są za to odpowiedzialne? Co zrobić, by niwelować ich wpływ? »

Minimalna temperatura w pracy - obowiązki pracodawcy

Aktualizacja: 27.01.2016

Przepisy BHP określają minimalną temperaturę w pomieszczeniach, gdzie wykonywana jest praca. Zimą - na pracodawcy spoczywa szereg obowiązków w celu zapewnienia odpowiednich warunków pracy. »

Temperatura w miejscu pracy

Aktualizacja: 23.11.2015

Pracodawca jest zobowiązany dbać o dobro pracownika poprzez przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy wiąże się z koniecznością zapewnienia m.in. odpowiedniej temperatury w pomieszczeniu, w którym wykonywana jest praca. »

POLECANE

REWOLUCJA W DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ 2019

reklama

Ostatnio na forum

PPK

Eksperci portalu infor.pl

Finesia Consulting Sp. z o.o.

Usługi księgowe i kadrowo-płacowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »