Umowa na czas zastępstwa innego pracownika
Umowa na czas zastępstwa innego pracownika – to szczególny rodzaj umowy terminowej. Podlega ona ogólnej regulacji umowy na czas określony.
Może być zawarta w sytuacji, gdy zachodzi konieczność zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy na czas określony, który obejmuje czas tej nieobecności.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.
Chcesz dowiedzieć się więcej, sprawdź »

Komplet: Kodeks pracy, Czas Pracy, Wynagrodzenia 2022
Tylko teraz
239,00 zł
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
Święta i dni wolne od pracy w Polsce

Jak zdobyć Certyfikat:
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat
1/10
Dniami wolnymi od pracy zgodnie z ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy są:
poniedziałki
środy
piątki
niedziele
Komentarze(0)
Pokaż: