Jak kobieta powinna zadbać o swój wizerunek w pracy?
REKLAMA
Dyrekcja jednego z amerykańskich banków doszła do wniosku, że największym jego problemem są niewłaściwe relacje z klientami. Bank wynajął specjalistyczną firmę, która po zainkasowaniu ogromnego honorarium rozpoczęła wielotygodniową analizę sytuacji i jej przyczyn. Przedstawiona ekspertyza zaskoczyła dyrektorów banku. Okazało się, że główna przyczyna nieprawidłowości tkwiła w... ubiorze pracowników, głównie kobiet. Ubierały się one w sposób, który można określić jako seksowny, niekiedy nawet wyzywający. Powodowało to, że klienci rozpraszali swoją uwagę, nie czytali dokładnie dokumentów, podpisywali je bez zrozumienia. Wszystko to negatywnie wpływało na komunikację, prowadzone negocjacje, wreszcie na ogólny wizerunek banku.
Profesjonalizm przede wszystkim
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat