Szkolenie "Profesjonalna obsługa sekretariatu" - 6 czerwca 2014 r.
REKLAMA
Adresaci szkolenia
- asystentki / sekretarki
- wszyscy ci, którzy na co dzień zajmują efektywną obsługą biura
Zobacz: Szkolenia i rozwój
REKLAMA
Plan szkolenia:
1. Rodzaje sekretariatów i ich zadania w nowoczesnej organizacji.
2. Kwalifikacje sekretarki.
3. Jak Cię widzą tak Cię piszą – etykieta ubioru służbowego.
4. Komunikacja interpersonalna w sekretariacie;
• komunikacja werbalna;
• komunikacja niewerbalna;
5. Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
6. Współpraca z przełożonym.
• osobowość menedżera;
• style zarządzania;
7. Organizacja pracy i wyposażenie sekretariatu;
• organizacja miejsca pracy (meble, techniczne środki pracy, pozostałe wyposażenie);
• organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych.
8. Metody i techniki zarządzania czasem.
9. Sprawy ważne a pilne.
10. Nawyki i techniki osób wydajnych i efektywnych.
11. Złodzieje czasu i sposoby radzenia sobie z nimi.
12. Informacja w pracy biurowej;
• rola informacji w procesie decyzyjnym
• zasady obiegu pism
• systemy kancelaryjne
• przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna
13. Prawne podstawy postępowania z dokumentacją.
14. System zarządzania dokumentacją jako narzędzie usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem.
15. Rodzaje i znaczenie dokumentów występujących w przedsiębiorstwach.
16. Zasady obiegu pism.
17. Tworzenie procedur wewnętrznych- regulaminy i instrukcje.
18. Nadzór i ochrona dokumentacji.
19. Elektroniczny obieg dokumentów – możliwości techniczne.
20. Elektroniczne zarządzanie dokumentacją.
21. Digitalizacja dokumentacji.
22. Profesjonalna obsługa klienta w kontakcie bezpośrednim.
23. Rozmowy telefoniczne – metody i techniki.
24. Korespondencja pisemna;
• szata graficzna
• tajemnice skutecznych listów, faksów, e-maili
25. Podróże służbowe organizacja i zasady rozliczania.
26. Ochrona danych osobowych w sekretariacie.
27. Etyka i savior- vivre w biznesie.
Prowadzący:
Wykładowca, konsultant z dużym stażem trenerskim. Wieloletni nauczyciel na kierunkach prawa i administracji przedmiotów związanych z organizacją i techniką pracy biurowej. Posiada bogate doświadczenie praktyczne we wdrażaniu procedur dotyczących obiegu dokumentacji, elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją. Od 2006 prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania dokumentacją i informacją, procedur archiwizacyjnych oraz profesjonalnego sekretariatu.
Zadaj pytanie: Forum
WIĘCEJ INFORMACJI O SZKOLENIU I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
http://szkolenia.mostwanted.pl/szkolenia/PROFESJONALNA-OBSLUGA-SEKRETARIATU-324#
REKLAMA
REKLAMA
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat