Harmonogram czasu pracy
REKLAMA
Harmonogram czasu pracy – to indywidualny rozkład czasu pracy poszczególnych pracowników lub grup pracowników w przyjętym okresie rozliczeniowym.
Pojęcia tego nie należy mylić z terminem rozkład czasu pracy. Przez rozkład czasu pracy należy rozumieć określenie dni tygodnia, w których praca może być świadczona, jak również wskazanie godzin pracy, a co najmniej godziny planowanego przyjścia pracownika do pracy. Harmonogram określa z kolei rozkład czasu pracy ustalony dla danego pracownika. Charakteryzuje się większą konkretyzacją niż rozkład.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat