Dlaczego niektórzy pracownicy są zbyt ulegli?
REKLAMA
Trudno stwierdzić jednoznacznie, co może być przyczyną takiego postępowania. Wpływ na nie mogą mieć różne okoliczności – pozostałości recesji na rynku i związane z nią obawy o utratę klientów, zbyt wysokie cele postawione sprzedawcom, kultura firmy i wiele innych. Jeśli założymy, że takie czynniki nie wywierają wpływu na handlowców, warto rozpatrzyć jeszcze jedną przyczynę. Ma ona wpływ na nas wszystkich, niezależnie od pełnionej funkcji w organizacji, często obserwuje się ją także u sprzedawców. Zjawiskiem zmniejszającym skuteczność handlowców są dosyć często nieracjonalne przekonania, nazywane też osłabiającymi przekonaniami. Działają one niekorzystnie niezależnie od sytuacji rynkowej, ale podczas spowolnienia gospodarczego zwiększa się ich wpływ na pracę sprzedawców.
Idee irracjonalne
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat