Jak przeprowadzać rozmowy oceniające?
REKLAMA
W wielu firmach rozmowy oceniające nie są traktowane przez menedżerów z należytą uwagą. Oczywiście możemy przypuszczać, że to właśnie czas odbywania takich rozmów – końcówka roku i początek następnego – jest powodem utyskiwania szefów. Z jakiegoś jednak powodu menedżerowie rzadziej narzekają na konieczność zaplanowania budżetu, rozliczenia się ze starego planu przychodów i kosztów czy na to, że pod koniec roku trzeba wystawić klientom faktury. Prawdziwych przyczyn szukać trzeba gdzie indziej.
Po co przeprowadzać rozmowy?
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat